“Hjem fra Sør Amerika”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 20. desember 2018

Dette er andre tur fra Buenos Aires til Stavanger via Amsterdam. Begge turer har vært svært bra, god servis behagelig mannskap. Det blir ofte flyvninger med KLM.

Reisedato: oktober 2018
Takk, 833alfredd

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Beste flyselskap i Europa, etter min mening. Rutenett over hele verden, attraktive reisemål, alltid på tiden. Økonomiklassen er best blant alle flyselskapene i Europa. Veldig positiv opplevelse å fly med KLM!

Takk, Karin S
Anmeldt 19. desember 2018

Sammen med en liten gruppe, 6 personer, reiste vi med KLM fra Norge til Peru.
Alle godt fornøyd med både betjening og service, samt opphold på Schiphol, Amsterdam.

Reisedato: september 2018
Takk, Bjørn L
Anmeldt 18. desember 2018

Veldig bra service på Schiphol flyplass. Det er ikke bare å bly med brukket ben, men personalet på flyplassen gjorde det de kunne. Flyet som jeg skulle videre med var av den lille typen, men det ble ikke gjort noe for at jeg skulle få plass til et gipset ben, det måtte jeg be om. Men turen gikk greit, og bakkemannskap i begge ender av turen var svært hjelpsomme.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 17. desember 2018

Flyet fra Cardiff var noe forsinket og landet 19.55 i Amsterdam. Passasjerer fikk beskjed over høyttaler om hvilke gate de skulle til for videre reiser. Oslo til Gate D 73. Alle mobiler er slått av og jeg gikk til gate - men den var til Oslo Gardemoen - IKKE Oslo Torp! Jeg måtte løpe til gate B 6 og det tok 12 minutter. Jeg var svett og utslitt og nådde gate kl 20. 38 - kun to minutter før gate skulle stenges ( gate closed).
Jeg mener at informasjonen gitt på flyet var utilstrekkelig og misvisende. Jeg kommer trolig ikke til å reise med KLM hvis ikke dette blir ordnet opp i.
Flyturen ellers var bra.

Takk, Bestetips