“Veldig fornøyd”
Anmeldelse av LOT Polish Airlines

Anmeldt 25. juli 2021

Jeg har reist med LOT fra Split til Warszawa, fra Warszawa til Rzeszow og fra Rzeszow til Split. På alle tre flygninger var alt veldig bra. Overraskende fikk vi også liten servering: en bolle med flyll og ei flaske vann. Lite men så hyggelig. Dette får du ikke i Norwegian eller SAS. Flyturen fra Rzeszow til Split var med liten propelfly og det var utrolig fint flygning. Takk for den opplevelsen. LOT er så mye bedre enn jeg trodde.

Reisedato: juli 2021
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, Mena12345

Anmeldt 12. januar 2020

Fløy tur/retur mellom Oslo og Warszawa med LOT og vi fløy med flytypen E190. Flyet var punktlig, beinplassen ombord var god og det samme var servicen. Flyet fremsto som nytt, med lademuligheter i stolen og regulerbar nakkestøtte. Anbefales.

Reisedato: januar 2020
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, 805sveine
Anmeldt 28. oktober 2019

Vår reise tur-retur OSL med LOT var problemfri. Alt punktlig, alt gikk som på skinner. Den ene (av 4) flighten ble utsatt en halv time. Noe som var kjipt for oss pga ansytrengt program. Vi styrte unna Ryanair, Swizz og Norwgian alene pga så mange elendige anmeldelser. LOT derimot hadde folk stort sett bare pent å si om. Velg LOT.

Reisedato: oktober 2019
2  Takk, ingecharles
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

3/4 fly forsinket med 2+ timer. Flyet fra oslo - Polen forsinket. Flyet fra Polen - Tokyo forsinket. Flyet fra Polen - Oslo forsinket.

Forferdlig liten benplass, i forhold til andre flyselskap.

Første og siste gang med dette selskapet.

Reisedato: juli 2019
2  Takk, Toreandreee
Anmeldt 3. juli 2019

Dette er tidenes verste flyselskapet. Jeg og vennegjengen min bestilte tur med lot med mellomlanding i Polen for også dra videre til Kypros begge veiene, når flyet fra Norge til Polen er forsinket med 2 timer og vi så vidt kommer til å rekke flyet til Kypros, når tiden endelig nærmer seg til at gaten skal åpne seg får vi beskjed at 1 må melde seg frivillig for å ta fly dagen etter på fordi flyet er OVERBOOKET! Og at de ikke vil la noen gå inn i flyet før en person melder seg frivillig til å ta neste fly.

Når vi skal hjem igjen fra Kypros til Polen får vi beskjed at flyet er 1 time og 45 min forsinket som gjør at vi mister flyet fra Polen til Norge og må vente på flyplassen i Polen for 8 timer. Kompansjonen de gir er mat til 150 kr hver. For noe som utsetter vår reise over 12 timer! Helt utrolig. Flyr aldri med LOT igjen. Skal man ha mellom landinger, der folk avhenger seg på tiden flyene tar av må bedre systemer settes i gang!

Reisedato: juli 2019
2  Takk, Betulkaay707