“Ferietur.”
Anmeldelse av Lufthansa

Anmeldt 7 desember 2017

Kjørte A380 .meget bra, god service. Rask ombordstigning. Kom raskt til plassen . Maten var god. Hyggelig betjening.

Takk, tofjaes

Anmeldt 6 desember 2017

Grei innsjekk, rask og effektiv servering, varm mat som var varm, hyggelig vertskap, litt sein utlevering av bagasjen .

Takk, Gustav1408
Anmeldt 6 desember 2017

Meget bra service, mat og drikke på vei til Frankfurt, der vi ble servert bagetter og drikke, barn kunne velge mellom vann, saft, og brus og juice, voksne kunne velge mellom mineralvann, vin, og øl.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Kenneth M
Anmeldt 5 november 2017 via mobile enheter

Vi fløy fra Oslo til Frankfurt, og setene var komfortable, servicen var bra men vi var minst 15 minutter forsinket. Også prisene er ikke veldig rimelige heller...

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
1  Takk, Feras G
Anmeldt 12 oktober 2017

Her er allt på stell. Typisk tysk med god service ombord. Booking gikk veldig greit. Kan trygt anbefales

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Steinar K