“Litt gamle fly”
Anmeldelse av Lufthansa

Anmeldt 13. februar 2018

Litt gamle fly, men entertainment systemet var bra og setene gode. Servicen var topp og personalet gjorde alt de kunne for at vi skulle få en fin tur.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, tom arild j

Anmeldt 12. januar 2018

Gode og komfortable seter på økonomi klasse, god service og behjelpelig betjening og rene fly. Underholdning ombord kunne vært bedre.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Jonas B
Anmeldt 7. desember 2017

Kjørte A380 .meget bra, god service. Rask ombordstigning. Kom raskt til plassen . Maten var god. Hyggelig betjening.

Takk, tofjaes
Anmeldt 6. desember 2017

Grei innsjekk, rask og effektiv servering, varm mat som var varm, hyggelig vertskap, litt sein utlevering av bagasjen .

Takk, Gustav1408
Anmeldt 6. desember 2017

Meget bra service, mat og drikke på vei til Frankfurt, der vi ble servert bagetter og drikke, barn kunne velge mellom vann, saft, og brus og juice, voksne kunne velge mellom mineralvann, vin, og øl.

Takk, KennethM1797