“Fin tur, god service”
Anmeldelse av Lufthansa

Anmeldt 6. november 2018

Flyet var litt forsinket ut fra OSL, men ikke noe av betydning. Flyet var en A319-100, behagelig og rolig kabin. Gode seter og som alltid på LH business så er midt setet ledig noe som er veldig behagelig.
Maten som ble servert var laks med vannmelon og en type pate. Smakte helt ok. Det ligger også en Lindt sjokolade på brettet noe som er den deilig avslutning på måltidet.
LH WiFi (FlyNet) burde være gratis for business klasse passasjerer slik SAS har på SAS Plus. Det burde i det minste vært et kart på innlogging siden som vist hvor vi befant oss.
Veldig hyggelig kabin crew som adresserte oss med navn, god service selv om det var en del avbrytelser på grunn av turbulens

LH anbefales

• Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
2  Takk, Trond I

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Reiste fra Oslo til Barcelona via Frankfurt. Kort mellomlanding men alt var i rute så det gikk greit. Service om bord er enkel men helt OK

1  Takk, 913annemarier
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Online check in var nede. Ringte kundeservice for å få hjelp/info om hva som er grunnen. Fikk beskjed om at de ikke kan hjelpe meg, og at jeg må belage meg på å sjekke inn på flyplassen, prøvde å forklare at jeg var i gang med å sjekke inn men så krasjet siden og at jeg ikke kommer inn på mine elektroniske billetter en gang, fikk den frekkeste tilbakemeldinga: Vi har ikke tid til dette, gjør som du blir bedt om, og la på!

Takk, barham a
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Hjemturen føltes som ingen ting. Vanligvis er det noe som føles sakte og kjedelig. Presise avganger. Effektiv innsjekk. Meget komfortabelt med god plass. Ingen hylende barn. Bare rolig. Fantastisk servering. Spise og drikke med ordentlig glass og bestikk. Nydelig mat. Vi satt bare og nøt og storkosa oss. Jeg skal love at neste gang jeg bestiller flytur er dette flyselskapet øverst på ønskelisten. Feriens wow!!!

Reisedato: august 2018
    • Setekomfort
    • Kundeservice
    • Benplass
    • Underholdning ombord
    • Valuta for pengene
Takk, Kvinne48
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette ble flytur nummer 2 med Lufthansa (mellomlanding), og denne turen var topp. Aftenstur hvor vi da fikk god service og gratis varmt måltid og drikke. Barna fikk tegnesaker også. Hyggelig betjening og alt i alt topp tur. Familier med små barn ble prioritert i innsjekk, noe som også var positivt overraskende.

Reisedato: juli 2018
1  Takk, torl734