“Reise”
Anmeldelse av Lufthansa

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Vi prøver denne gang Lufthansa. Fikk e-post et godt døgn i forveien, og fikk da byttet seter. Hyggelige verter som serverte litt snacks og drikke. Litt kjedelig å måtte kjøre buss ifra flyet landet og inn til selve baggasje båndet.

Reisedato: desember 2018
2  Takk, olejacobt2015

Anmeldt 7. november 2018

Gode seter og bra service. Litt mat inkl. drikke. Prisen var med koffert noe alle flyselskaper burde hatt!! mellomlanding i Frankfurt med litt lange avstander! klaret IKKE å endre sete på avreise fra Oslo kun fra Spania.

1  Takk, Steinar820
Anmeldt 6. november 2018

3 ting gjorde at Lufthansa ikke får full score.

1. Fult i Loungen. Liten sitteplass.
2. Loungen i Barcelona nektet oss adgang da vi kom for tidlig mente dem. Står ikke noe om dette på nettsiden til Lufthansa.3. Ikke direktefly mellom Oslo og Barcelona.

Ellers var alt kjempebra. ok mat på flyet.

Reisedato: september 2018
Takk, Kim_Ant1971
Anmeldt 6. november 2018

Flyet var litt forsinket ut fra OSL, men ikke noe av betydning. Flyet var en A319-100, behagelig og rolig kabin. Gode seter og som alltid på LH business så er midt setet ledig noe som er veldig behagelig.
Maten som ble servert var laks med vannmelon og en type pate. Smakte helt ok. Det ligger også en Lindt sjokolade på brettet noe som er den deilig avslutning på måltidet.
LH WiFi (FlyNet) burde være gratis for business klasse passasjerer slik SAS har på SAS Plus. Det burde i det minste vært et kart på innlogging siden som vist hvor vi befant oss.
Veldig hyggelig kabin crew som adresserte oss med navn, god service selv om det var en del avbrytelser på grunn av turbulens

LH anbefales

2  Takk, Trond I
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Reiste fra Oslo til Barcelona via Frankfurt. Kort mellomlanding men alt var i rute så det gikk greit. Service om bord er enkel men helt OK

2  Takk, 913annemarier