“Supert med direktefly fra Torpa til Alicante”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 9. desember 2017

Fra jeg satte meg i bilen klokken 10.00 til jeg landet i Alicante kl 14.30 gikk det som en drøm. Effektivt, billig og hyggelig. Supert tilbud om man ikke liker snøen som daler ned utenfor når man våkner klokken 7. Da har man tid til raskt å hive seg på nettet, pakke håndbagasje og kjøre til Torp om man bor under en time fra flyplassen.

Takk, mariekurstein

Anmeldt 8. desember 2017

Grei innsjekking til tross for fullt fly. Feil tavle info før innsjekking, ble byttet slik at det ble langt å gå,rotete av den eller de som har den oppgaven.Hyggelig service av crewet. Servering lite mat mot slutten som vanlig. Rimelig mat og drikke. Behagelig flytur trass i trange seter og dårlig benplass.

Takk, Tom L
Anmeldt 8. desember 2017

Bestilte tur med dreamliner t/r New York. Flyet var i rute. Det er stort og luftig, men det er ikke spesielt god plass mellom seteradene. God mat. godt utvalg av filmer mm. Hyggelig betjening. Er grei måte å komme til New york på.

Takk, John T
Anmeldt 8. desember 2017

Jeg reiste alene og en annen dame reiste alene. Vi var to i en treseter. Etter en halv time begynte vi å snakke sammen. For da kom flyvertene trillende med kaffevogna. Vi så på hverandre, og så kom utrolig mange tema opp! Tiden fløy forbi, bokstavelig talt. Hun var spansk, men kunne norsk. Jeg er norsk og jeg kan spansk. Hvordan er forskjellen mellom Norge og Spania. Hvordan man oppdrar unger i hver sine land. Så lett det var å prate sammen. Det skjedde på den reisen mellom Oslo Malaga. Og vi skiltes og ga hverandre en klem.

Takk, Lillian O
Anmeldt 8. desember 2017

God service på Torp og Alicante, av innsjekkings personell. Flyet var helt greit med salg av litt mat og drikke. Ingen synbare feil eller mangler i forhold til service ombord.

Takk, Stig N