“Svært bra”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Positivt overrasket.
Fløy Bodø-las Palmas-Bodø
Nytt fly begge veier. Wi-fi bare på returen. Dette funket ok. Overraskende bra servicenivå. Ca i rute begge veier tross motvind. Begge veier var det passasjerer som ble dårlige og måtte ha lege og eller hjelp fra personalet. Profesjonelle håndtert. Prismessig var dette også en positiv overraskelse. Vil gå for denne løsningen også ved neste feriereise til Gean Canaria.

Reisedato: november 2018
Takk, r0ald0vidi

Anmeldt 1. november 2018

Vi var 6 voksne som reiste sammen. Jeg hadde bestilt billetter på nett og benyttet appen til å sjekke inn. Alt fungerte knirkefritt og flyet var i rute. Appen til Norwegien er helt på topp og informasjonen man mottar på SMS/e-post er lett å forstå og gjør flyreisen til en behagelig opplevelse. Vi hadde forhåndsbestilt seteplassering for å kunne sitte sammen og vi hadde valgt å sitte ved nødutgangen slik at vi fikk god benplass.

1  Takk, bj_rnm264
Anmeldt 1. november 2018

Største pluss er at reisen var etter arbeidstid. Mellomlaning på Kastrup. Nytt og pent fly på begge strekk. En passasjer ble dårlig og trengte assistanse før avgang københavn. Dette ble det informert om på en grei og ryddig måte og håndtert bra.

Takk, ksc69
Anmeldt 29. oktober 2018

Flyet var i rute, og det var bra service og informasjon. Vi hadde motvind tilbake, og kom da litt forsinket fram. Hadde ikke ekstra benplass på retur, og det var greit.

Takk, 184terjeb
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Rett og slett søppel! 22 ganger måtte jeg ringe for å få tilsendt en email med billettene mine med riktig navn. b.l.a mente de at min 3 år gamle sønn skulle sitte bakerst alene på ett fly mens sa hans mor skulle sitte en helt annen plass... rett og slett tilbakestående..

Takk, Jeremy A