“Nye fly”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 6. november 2018

Flyene er nye og det var forholdsmessig mye benplass. Dessverre var flyet forsinket, slik at Norwegian ikke klarte å få med kofferten min. Personalet på flyplassen forstå ingenting, og holdt meg tilake på flyplassen i over en time for at jeg skulle vente på kofferten min som ikke var kommet med. Den ble levert om ettermiddagen på døren, men en dag med varme klær i 32 graders varme var rett og slett en tapt feriedag.

Reisedato: september 2018
Takk, Claudia B

Anmeldt 6. november 2018

Nye fly og god service ombord, behagelig tur og fikk se mye av Norge fra luften, Dyktige crew ombord så SÅ passasjerene.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Astrid H
Anmeldt 6. november 2018

flott reise,til halve prisen,av andre selskap.Vi kom oss både fram og tilbake. skal vi reise neste gang til USA,så må det bli med Norwegian.

Reisedato: februar 2018
Takk, saltminegrue
Anmeldt 4. november 2018

Flyturen var veldig behagelig. Kom raskt inn i flyet. Veldig høflige flyvertinner. God mat.fornøyd reise

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Bente S
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Positivt overrasket.
Fløy Bodø-las Palmas-Bodø
Nytt fly begge veier. Wi-fi bare på returen. Dette funket ok. Overraskende bra servicenivå. Ca i rute begge veier tross motvind. Begge veier var det passasjerer som ble dårlige og måtte ha lege og eller hjelp fra personalet. Profesjonelle håndtert. Prismessig var dette også en positiv overraskelse. Vil gå for denne løsningen også ved neste feriereise til Gean Canaria.

Reisedato: november 2018
Takk, r0ald0vidi