“Behagelig”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 7. november 2018

Fin reise med min sønn på 10 år som er litt redd for å fly. Behagelig service å fin landin gjorde turen lettere for min sønn.

Reisedato: november 2018
Takk, Psnp1

Anmeldt 6. november 2018

Flyene er nye og det var forholdsmessig mye benplass. Dessverre var flyet forsinket, slik at Norwegian ikke klarte å få med kofferten min. Personalet på flyplassen forstå ingenting, og holdt meg tilake på flyplassen i over en time for at jeg skulle vente på kofferten min som ikke var kommet med. Den ble levert om ettermiddagen på døren, men en dag med varme klær i 32 graders varme var rett og slett en tapt feriedag.

Reisedato: september 2018
Takk, Claudia B
Anmeldt 6. november 2018

Nye fly og god service ombord, behagelig tur og fikk se mye av Norge fra luften, Dyktige crew ombord så SÅ passasjerene.

Reisedato: oktober 2018
    • Kundeservice
Takk, Astrid H
Anmeldt 6. november 2018

flott reise,til halve prisen,av andre selskap.Vi kom oss både fram og tilbake. skal vi reise neste gang til USA,så må det bli med Norwegian.

Reisedato: februar 2018
Takk, saltminegrue
Anmeldt 4. november 2018

Flyturen var veldig behagelig. Kom raskt inn i flyet. Veldig høflige flyvertinner. God mat.fornøyd reise

Reisedato: oktober 2018
    • Kundeservice