“Ferie”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Flydde fra Oslo til Alicante på ferie. Norwegian er et rimelig flyselskap om man bestiller tidlig. Mye bedre en Ryanair, og bedre seter. Litt hyggeligere, og så har dem internett på flyet. Flott personalet.

Reisedato: juni 2018
    • Underholdning ombord
1  Takk, th0maseddy

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var 8 som fløy med Norwegian. Det pleier å være bra å fly ned Norwegian, og vi gjør det ofte.
Jeg har bare en ting å utsette - maten. Jeg valgte varmretten til 80 kroner, som ble kalt kyllingbryst.
Joda, det var kyllingbryst der -mikroskopisk!
Retten fylte den ene høltanna - så vidt.
80 kroner for en teskje mat er for drøyt.
Men - tar du med matpakke hjemmefra, Jan Norwegian anbefales.

Reisedato: november 2018
Takk, 822perv
Anmeldt 18. november 2018

OK seteplass. Enkel, men OK mattilbud. Dyktige og flinke flyverter. God informasjon fra cockpit, men som vanlig dårlige høyttalere! Flyreisen holdt ruteplanen, faktisk kortere på hjemreise grunnet medvind.

Reisedato: oktober 2018
Takk, JanErik87
Anmeldt 16. november 2018

Nye fly, valuta for pengene, alt var helt greit. Grei sete plass. noe dårlig utvalg av filmer.
maten som ble servert fra New York var ikke verdt pengene !!

Reisedato: oktober 2018
    • Underholdning ombord
1  Takk, jajen2
Anmeldt 15. november 2018

Som vanlig fine fly med grei betjening og service.....MEN hvor for er det stadig vekk at det ikke er mer mat igjen til salgs på hjemturene? Dette gjentar seg stadig vekk og er til stor irritasjon for oss som ofte velger Norwegian.

Reisedato: november 2018
Takk, GeirAK