“Flott flyselskap”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Enkelt å sjekke inn gjennom egen app og like enkelt å få skrevet ut bagasjetagg og billetter. Rask og enkel bagasjedropp. Rask og effektiv boarding ved avgang. Effektiv og hyggelig betjening på flyet. God opplysning fra cocpit.

Reisedato: november 2018
Takk, perarneo2018

Anmeldt 19. november 2018

Har reist med Norwegian mange ganger og er fornøyd med de, greie priser, grei plass til beina, grei mat og blide flyverter. Kommer garantert til å fly med de igjen.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
    • Underholdning ombord
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Cruiser65150193453
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Flydde fra Oslo til Alicante på ferie. Norwegian er et rimelig flyselskap om man bestiller tidlig. Mye bedre en Ryanair, og bedre seter. Litt hyggeligere, og så har dem internett på flyet. Flott personalet.

Reisedato: juni 2018
    • Underholdning ombord
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var 8 som fløy med Norwegian. Det pleier å være bra å fly ned Norwegian, og vi gjør det ofte.
Jeg har bare en ting å utsette - maten. Jeg valgte varmretten til 80 kroner, som ble kalt kyllingbryst.
Joda, det var kyllingbryst der -mikroskopisk!
Retten fylte den ene høltanna - så vidt.
80 kroner for en teskje mat er for drøyt.
Men - tar du med matpakke hjemmefra, Jan Norwegian anbefales.

Reisedato: november 2018
Takk, 822perv
Anmeldt 18. november 2018

OK seteplass. Enkel, men OK mattilbud. Dyktige og flinke flyverter. God informasjon fra cockpit, men som vanlig dårlige høyttalere! Flyreisen holdt ruteplanen, faktisk kortere på hjemreise grunnet medvind.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke