“I rute”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Har flere ganger opplevd forsinkelser med Norwegian men de siste reisene har alle vært i rute og med god service

Reisedato: desember 2018
Takk, BearTrondheim

Anmeldt 4. desember 2018

Flyet var nok 99% fullt, men boarding gikk smidig og kjapt. Vennlig cabinpersonale og kapteinen informerte på en god måte.

• Mat og drikke
Takk, RolfH682
Anmeldt 3. desember 2018

En rutinetur, som gikk helt etter planen. Eneste minuset var at vi måtte "sirkle" i over 20 min, før vi kunne gå inn for landing på Gardermoen.
Hvorfor kan man ikke benytte en ny flott flyplass som Rygge for å avlate Gardermoen..?

• Mat og drikke
Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 2. desember 2018

En helt vanlig flytur uten noen problemer, har opplevd forsinkelser og kanselleringer før. Men denne gangen gikk alt greit.

Reisedato: desember 2018
1  Takk, Berit Sola G
Anmeldt 2. desember 2018

Flyturen tur retur gikk helt etter skjema uten forsinkelser. Flyplassen SXF Berlin var oversiktlig som gjorde det lett å finne frem. Vi oppsøkte turistinformasjonen på flyplassen i Berlin, hvor man blant annet får kjøpt BerlinWelcomecard som er den offisielle Berlin turistbilletten. som gir ubegrenset reise på offentlig transport pluss tur retur flyplassen-Berlin sentrum. Fra flyplassen tar man seg lett med S-bahn inn til for eksempel Alexandersplatz på tyve minutter.

Takk, livaj771