“Tur Retur Marrakech”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 17. desember 2018

Nytt fly med god plass for beina gjorde flyturen mye bedre enn fryktet. Lettet og landet etter planen, så alt fungerte bra. Det negative er at enkelt drikke som vann og kaffe/te koster skjorta.

1  Takk, B G

Anmeldt 16. desember 2018

Fløy med Norwegian på vår tradisjonelle førjulstur til Gran Canaria. Reise frem og tilbake med landing på angitt tid, hyggelig personale og god informasjon fra kaptein underveis. Bestilte for 2 gang også leiebil via Norwegian. Var litt i tvil om vi skulle gjøre det etter en kjeltringoppførsel fra et leiebilfirma i Malaga i sommer. Men AVIS opptradte eksemplarisk etter avtale og med god kundeservice. Heretter bruker vi de anerkjente leiebilfirmaene og ikke billigfirmaene som lurer til seg ekstrapenger slik at de til slutt blir dyrest.

Takk, Bergenser2014
Anmeldt 15. desember 2018

grusomt kaldt på flyet ,kabinansatte ikke hyggelige ,trodde ikke vi satt på riktige seter,dårlig service alt i alt.

Reisedato: november 2018
2  Takk, oslo234
Anmeldt 13. desember 2018

Helt grei flyvning. Ingen forsinkelser. Hyggelig cabinansatte. Rimelig god plass for beina. Kanskje litt snevert utvalg på salgsvogna.

Takk, Jens L
Anmeldt 13. desember 2018

Fløy Norwegian Tur-retur Budapest i forbindelse med helgetur . Flyet var i rute -
hyggelig betjening - og kom både frem og tilbake i god behold.
Det eneste man kan kikke på er at det er litt lite utvalg på mat - ofte tomt på returen
og at det ikke finnes noe tepper å låne. Vi satt ved nødutgang - og der er det ofte
litt kaldere ved døren - men ingen tepper vi kunne låne for å gjøre flyturen litt mer behagelig.

Reisedato: november 2018
Takk, Inger M