“En del å hente på service i cabinen og ved innsjekking”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 17. desember 2018

Svært varierende service om bord, men for det meste helt greit. Innsjekkingsskrankene i Nice går ofte i slowmotion. Savner bagdrop, noe som ville kortet kø og tidsbruk.

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, evaV81VP

419423 av 28 420 anmeldelser

Anmeldt 17. desember 2018

Dette var nevnt at Norwegien er en billig flyselskap, dessverre sitter jeg ikke med det innntrykket. Heller ikke god service å møte.

Reisedato: juli 2018
Takk, Mexhid D
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Utrolige flyverter - spanske men snakket Og forsto engelsk og det meste norsk . Et serviceminded crew som jeg aldri har opplevd maken til og jeg har flydd mye. Her har norske verter noe å lære. Alle utfordringer, vanskelige passasjerer ble håndtert med et smil. Barna fikk ekstra service - i det store og hele en veldig bra flyreise .

Reisedato: november 2018
Takk, Marit A
Anmeldt 17. desember 2018

Nytt fly med god plass for beina gjorde flyturen mye bedre enn fryktet. Lettet og landet etter planen, så alt fungerte bra. Det negative er at enkelt drikke som vann og kaffe/te koster skjorta.

Reisedato: desember 2018
1  Takk, B G
Anmeldt 16. desember 2018

Fløy med Norwegian på vår tradisjonelle førjulstur til Gran Canaria. Reise frem og tilbake med landing på angitt tid, hyggelig personale og god informasjon fra kaptein underveis. Bestilte for 2 gang også leiebil via Norwegian. Var litt i tvil om vi skulle gjøre det etter en kjeltringoppførsel fra et leiebilfirma i Malaga i sommer. Men AVIS opptradte eksemplarisk etter avtale og med god kundeservice. Heretter bruker vi de anerkjente leiebilfirmaene og ikke billigfirmaene som lurer til seg ekstrapenger slik at de til slutt blir dyrest.

Reisedato: desember 2018
1  Takk, Bergenser2014