“Flyreise i som stemmer med forventninger”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 17. desember 2018

Å fly med Norwegian er forutsigbart og enkelt. Ingen overraskelser og greit i rute baåde med innsjekking og reise. Konkrete beskjeder og hyggelig personell. Enkel servering som andre lavprisselskaper.

Reisedato: desember 2018
Takk, Trygve S

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Reiser ofte med Norwegian til Stavanger og også reist med de til både Aten og Las Palmas. Hyggelig service om bord. Servering på langturer er lite variert, lite å velge mellom. Ok med drikke, både med og uten alkohol. Ofte utsolgt på varer på hjem turer.

Reisedato: oktober 2018
Takk, lailal108
Anmeldt 17. desember 2018

Svært varierende service om bord, men for det meste helt greit. Innsjekkingsskrankene i Nice går ofte i slowmotion. Savner bagdrop, noe som ville kortet kø og tidsbruk.

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, evaV81VP
Anmeldt 17. desember 2018

Dette var nevnt at Norwegien er en billig flyselskap, dessverre sitter jeg ikke med det innntrykket. Heller ikke god service å møte.

Reisedato: juli 2018
Takk, Mexhid D
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Utrolige flyverter - spanske men snakket Og forsto engelsk og det meste norsk . Et serviceminded crew som jeg aldri har opplevd maken til og jeg har flydd mye. Her har norske verter noe å lære. Alle utfordringer, vanskelige passasjerer ble håndtert med et smil. Barna fikk ekstra service - i det store og hele en veldig bra flyreise .

Reisedato: november 2018
Takk, Marit A