“Flott flyselskap”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi pleier å fly Ryanair på denne strekningen men denne gang passet det best med tidene til Norwegian.
Flott service. Punktlig. Fine fly.
Jeg reiser gjerne igjen med Norwegian igjen.
Det skrives mye negativt om Norwegian. Jeg har aldri opplevd forsinkelser eller andre negativt om Norwegian.
Anbefales.

Takk, Geiros68

Anmeldt 18. desember 2018

Alltid god plass.Både til føtter og handbagasje.
God mat.Koselig kabinpersonell.Som regel er der nyere fly
på charter.

Takk, 260inge
Anmeldt 18. desember 2018

Kommer til og fra destinasjoner på en punktlig og bra måte. Har reist en del med Norwegian og vill anbefale selskapet på det varmeste .

Reisedato: september 2018
Takk, janegilgronberg
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi bruker ofte Norwegian til og fra vårt vinteropphold i syd Spania, nærmere bestemt Malaga.

Vi er meget godt fornøyd med de nye flyene som brukes. Dog hadde vi litt problemer med wifi tilkobling denne gangen.

Nytt denne gangen var at vi kunne komme om bord i flyet vis to «gates». Dette gjorde hele prosessen enklere og raskere.

Servicen er også god, men det tar lang tid for service vogna å komme igjennom flyet.

Takk, Rolf A
Anmeldt 18. desember 2018

Hver gang jeg er ute å flyr, velger jeg alltid Norwegian. Alle flyene jeg har tatt, både kortere og lengre distanser har god plass til bena (nå skal det sies at jeg ikke er veldig høy, men noen selskaper har så liten beinplass at til og med jeg sitter ubehagelig) og behagelige seter. Personalet er alltid hyggelig og forståelsesfulle. Jeg har ekstremt flyskrekk og personalet har alltid gjort alt de kan for at turen skal bli så behagelig som mulig for meg.

Spesielt liker jeg dreamlinerflyene. Der har alle egne skjermer på seteryggen forran, hvor man kan bestille snacks og drikke. Jeg syns det er mer praktisk enn at personalet skal gå runt med vognene sine hele tiden, da det kan være forstyrrende. De har USB-uttak, slik at man kan lade telefon eller andre elektriske devices og de har bra utvalg av filmer og serier dersom man ikke har med noe å se på selv.

Har opplevd at flyet ble kanserllert når jeg var i USA og personalet, både på flyplassen, i telefonen og bak chatten var så behjelpsomme at det nesten var hyggelig å sende inn krav om kompansasjon.

Reisedato: september 2018
Takk, sankle1