“Fly Milano på tur”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 18. desember 2018

Hyggelig og proff betjening på flyet . Norwegian har nye og flotte fly. Det var så dom så med servering. På en slik kort tur har vi ingen stort behov for å spise , så del ble kun en lett servering.

Reisedato: mai 2018
1  Takk, thorbj_rnh2015

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi pleier å fly Ryanair på denne strekningen men denne gang passet det best med tidene til Norwegian.
Flott service. Punktlig. Fine fly.
Jeg reiser gjerne igjen med Norwegian igjen.
Det skrives mye negativt om Norwegian. Jeg har aldri opplevd forsinkelser eller andre negativt om Norwegian.
Anbefales.

Takk, Geiros68
Anmeldt 18. desember 2018

Alltid god plass.Både til føtter og handbagasje.
God mat.Koselig kabinpersonell.Som regel er der nyere fly
på charter.

• Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, 260inge
Anmeldt 18. desember 2018

Kommer til og fra destinasjoner på en punktlig og bra måte. Har reist en del med Norwegian og vill anbefale selskapet på det varmeste .

Reisedato: september 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, janegilgronberg
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi bruker ofte Norwegian til og fra vårt vinteropphold i syd Spania, nærmere bestemt Malaga.

Vi er meget godt fornøyd med de nye flyene som brukes. Dog hadde vi litt problemer med wifi tilkobling denne gangen.

Nytt denne gangen var at vi kunne komme om bord i flyet vis to «gates». Dette gjorde hele prosessen enklere og raskere.

Servicen er også god, men det tar lang tid for service vogna å komme igjennom flyet.

Takk, Rolf A