“Flott flytur”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Dette flyselskapet leverer hver gang,kjempe hyggelige flyverter,flyvertinner.Prisene er lave,flyene er nye. Om dere planlegger neste tur,bruk dette selskapet neste gang.

Takk, Jarle C K

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Når jeg reiser med Norwegian så føler jeg meg trygg! Alt går veldig greit med innsjekk og god service under flyreisen!

Takk, MiaI104
Anmeldt 19. desember 2018

Hurtig direkterute Oslo til Tel Aviv november 2018. Komfortable sitteplasser. Prisen denne gang var rimelig - mer som et introduksjonstilbud. Grei innsjekking og utsjekking. Jeg håper rutetilbudet vil opprettholdes.

Reisedato: november 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, 746arvids
Anmeldt 18. desember 2018

Hyggelig og proff betjening på flyet . Norwegian har nye og flotte fly. Det var så dom så med servering. På en slik kort tur har vi ingen stort behov for å spise , så del ble kun en lett servering.

Reisedato: mai 2018
1  Takk, thorbj_rnh2015
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi pleier å fly Ryanair på denne strekningen men denne gang passet det best med tidene til Norwegian.
Flott service. Punktlig. Fine fly.
Jeg reiser gjerne igjen med Norwegian igjen.
Det skrives mye negativt om Norwegian. Jeg har aldri opplevd forsinkelser eller andre negativt om Norwegian.
Anbefales.

Takk, Geiros68