“Avslappende. ”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Meget fornøyd med alt.
Anbefales.
Fremdeles litt trangt men det går bra men tror de ekstra kronene for premium plass kan være verdt hver krone.
Prøver det neste gang.
Maten er bra men det rundstykke to fikk føre landing hver vei var ikke bra så der er det rom for stor forbedring.
Underholdngsmessig sett kunne utvalget vært mye bedre men det er greit nok hvis det byttes ut offte.

Takk, JI N

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Gratulerer til Norwegian som fortsetter trenden med dårligere og dårligere flyseter. Generelt er Norwegian "all over" et av de beste lavprisselskaper. Faktisk så bra at man kan undres på hva som er forskjellen på lavpris og ikke lavpris til tider.. Men når dem da får nye fly og nedgraderer setekomforten, så flyr jeg heller med andre selskaper på lengre turer.

2  Takk, KetilN5
Anmeldt 17. januar 2019

Å betale for prioritert boarding er veldig greit ved at man kan få komme seg tidlig ombord og på plass. Men grusomt irriterende når noen har betalt for det og innsjekkingspersonalet (hele 3 stk) gir blaffen og ikke gjennomfører boarding slik det skal. Det ødelegger tilliten og skaper irritasjon.
Forøvrig gikk flyturen greit, mye turbulens - men det er ikke Norwegians feil!

Reisedato: desember 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Roy50srg
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi har flydd med Norwegian mange ganger. Stort sett vært fornøyd. Denne gang var fly i rute, og hyggelig betjening. Det ble også gitt informasjon om at det ville bli turbulens. Det er en fordel å være forberedt på

1  Takk, evalG7869GB
Anmeldt 12. januar 2019

Fint å kunne fly direkte Bodø-Gran Canaria med Norwegian. Fine, moderne fly, med hyggelig betjening om bord. En mindre forsinkelse på hjemreisen skyldtes forhold på flyplassen, ikke flyselskapet.
Det eneste som forundret meg litt, var at noen fikk servert forhåndsbestilt mat, en mulighet jeg ikke fikk ved bestilling av flyreisen. På en 6 1/2 times reise er mat nødvendig.

• Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning