“Fint fly, god innsjekking, litt under middels crew.”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 30. januar 2019

De nye Dreamliner flyene til Norwegian er absolutt fine. Meget deilig å fly direkte, uten mellomlandinger. Setene var greie og mediaskjermen var super. Dessverre var utvalget i nye filmer dårligere enn jeg har opplevd hos andre flyselskaper. Prisene på snacks og drikke er jo stive, men ikke avskrekkende.

Servicen ombord var ikke noe å skryte av. De utførte jobben sin, men uten et smil om munnen. Det var samme på begge flightene. Vi hadde også betalt for Priority Boarding, men det var ingen egen linje for dette så det var jo helt ubrukelig.

Maten som ble servert var helt grei. Norwegian var desidert rimeligst, så vi kommer nok til å fly med de igjen .

Takk, AndreasMyrengI

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Etter å flydd med SAS de senere år etter en dårlig opplevelse med Norwegian for noen år siden, valgte jeg og et par venninner å gi Norwegian en ny sjans.
Dårlig opplevelse fra start til slutt.
Bestilte ved en feiltakelse bagasje på utreise ( skulle vært på hjemreisen) og kontaktet de umiddelbart. Skulle tro jeg snakket med en robot som gjentok seg selv. Var ikke snakk om å bytte til hjemreisen. Ombord i flyet var flyvertinnene svært lite interessert i å utøve service. Toalettene var skikkelige skitne, og ved ankomst i USA blir vi ventende 1 time, med gjentakende beskjed om at snart får vi legge til.
Bagasjen veies på grammene, du må kjøpe tepper, vann og i det hele tatt alt.
Maten er heller ikke verdt pengene.
Kvier meg for å bruke Norwegian igjen, så sannsynligheten for det er minimal.
Anbefales ikke i det hele tatt, og ønsker helst ikke benytte Norwegian igjen.
Her har de mye å gå på.

3  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 27. januar 2019

Turen gikk helt etter planen. Ingen forsinkelser. Hadde bestilt seter ved nødutgang og hadde god plass. Deilig mat. Utfordringen er at de går tom hver gang for enkelte retter.

Takk, 594turidl
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Hadde nylig en grei og flott tur fra Bergen til Trondheim med kveldsfly. Alt gikk etter oppsatt rute og presisjonen var på topp. Men hvor var kabinpersonalet? Etter nødvendig intro, ble gardina foran trekt igjen og bak der satt personalet, supplert med stewardene fra bakerste del av kabinen. Under den en times lange flyturen gikk en fra personalet gjennom kabinen kun en gang!! Ingen tilbud om kaffe eller noe å bite i! Dette var alt for dårlig!!!

Takk, travelmann3
Anmeldt 22. januar 2019

Grei flytur med Norwegian, du får den servicen du betaler for. Ellers hyggelig crew. Som vanlig liten plass mellom setene.

Reisedato: desember 2018
1  Takk, Per L