“Tror ikke dette selskapet kan bli bedre, dessverre.”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 31. januar 2019

Noe av det som irriterer meg med Norwegian er måten de behandler bagasjen på. På de fire siste flygingene med Norwegian har jeg fått ødelagt 4 kofferter. Man ser tydelig fotavtrykk på koffertene. Jeg reiser mye og forundrer meg over at dette bare skjer når jeg flyr med Norwegian. På denne turen var den en overstadig beruset dame som holdt spetakkel hele veien og det forundrer meg at hun i løpet av turen da får kjøpe 4 flasker vin som hun drikker + det hun selv hadde med, det ble etter hvert svært ubehagelig for oss som satt rundt. Hadde også vært en idè å sende de kvinnelige flyvertinnene på et smilkurs, de er altså så sure. Tror dessverre ikke dette selskapet kan bli bedre, de setter ikke service først, her snakker vi kun penger.

Takk, 843ko

Anmeldt 30. januar 2019

En rolig fin flyreise. En dane ble syk og likevel var detrolig og fredelig i flyet. Vi gjorde vendereis til Oslo. Flott personale som klarte jobben bra.

Takk, 849ingerr
Anmeldt 30. januar 2019

De nye Dreamliner flyene til Norwegian er absolutt fine. Meget deilig å fly direkte, uten mellomlandinger. Setene var greie og mediaskjermen var super. Dessverre var utvalget i nye filmer dårligere enn jeg har opplevd hos andre flyselskaper. Prisene på snacks og drikke er jo stive, men ikke avskrekkende.

Servicen ombord var ikke noe å skryte av. De utførte jobben sin, men uten et smil om munnen. Det var samme på begge flightene. Vi hadde også betalt for Priority Boarding, men det var ingen egen linje for dette så det var jo helt ubrukelig.

Maten som ble servert var helt grei. Norwegian var desidert rimeligst, så vi kommer nok til å fly med de igjen .

Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Etter å flydd med SAS de senere år etter en dårlig opplevelse med Norwegian for noen år siden, valgte jeg og et par venninner å gi Norwegian en ny sjans.
Dårlig opplevelse fra start til slutt.
Bestilte ved en feiltakelse bagasje på utreise ( skulle vært på hjemreisen) og kontaktet de umiddelbart. Skulle tro jeg snakket med en robot som gjentok seg selv. Var ikke snakk om å bytte til hjemreisen. Ombord i flyet var flyvertinnene svært lite interessert i å utøve service. Toalettene var skikkelige skitne, og ved ankomst i USA blir vi ventende 1 time, med gjentakende beskjed om at snart får vi legge til.
Bagasjen veies på grammene, du må kjøpe tepper, vann og i det hele tatt alt.
Maten er heller ikke verdt pengene.
Kvier meg for å bruke Norwegian igjen, så sannsynligheten for det er minimal.
Anbefales ikke i det hele tatt, og ønsker helst ikke benytte Norwegian igjen.
Her har de mye å gå på.

3  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 27. januar 2019

Turen gikk helt etter planen. Ingen forsinkelser. Hadde bestilt seter ved nødutgang og hadde god plass. Deilig mat. Utfordringen er at de går tom hver gang for enkelte retter.

Takk, 594turidl