“Direkte rute med Dreamliner”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Norwegian har bra fly og direkte rute til Dubai er bra. Service på Norwegian er midt på treet. Alt av servering må betales og utvalget er middels bra. Selv ved ombooking og melding om at fly tilbake til Oslo ble omdirigert via Stockholm, noe som gjorde reisen lengre, spanderte flyselskapet ikke så mye som et glass vann. Det oppleves som smålig. Andre flyselskaper som også tilbyr økomoibilleter til gunstig pris servers gratis mat og drikke. Jeg foretrekker derfor for eksempel Air France og TAP, Emirates eller Qatar.

Takk, hennings612

Anmeldt 26. mars 2019

Gikk sånn ca. på klokkeslettet og landet like så begge veier. Helt OK. Merket meg at det av en eller annen grunn ikke er vindu ved rad 11 på venstre side av flyet. Da virker seteplassen noe trangere for oss med lange ben.

• Setekomfort
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, morten1355
Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Alt gikk som smurt, innsjekkingen og sikkerhetskontrollen gikk fort. Tok av fra flyplassen bare 15 min etter annonsert tid. Reiste fra snö og regn og kom til sol og varme

Takk, jmv920
Anmeldt 22. mars 2019

Norwegien er et bra valg ,hyggelig og fin opplevelse.Besetningen hjelper deg på en fin og god måte og får deg til og føle deg vel.

Reisedato: april 2018
Takk, GretheN41
Anmeldt 20. mars 2019

Skulle på styremøte, befaring, uformelle møter og samtaler. Reiste bare med håndbagasje. Hyggelig personale. Presis avgang. Ankom noen minutter før tiden. Grei og avslappende reise. Tok denne direkteflighten da jeg slapp å stå opp altfor tidlig på morgenen og hadde energi utover ettermiddag/kveld. Ble hentet av en av ingeniørene for direkte befaring nær flyplassen før vi dro til hotellet.

Reisedato: februar 2019
    • Setekomfort