“Flyttet uten beskjed!”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 31. august 2019

Har stort sett alltid vært fornøyd med Norwegian. Men skulle hjem fra Malaga med fly 15.15. Da vi skulle sjekke inn stod intet fly oppført. Da vi kom til skranken fikk vi beskjed om at flyet var kansellert! Vi hadde hverken fått mail eller sms om det. Vi var satt opp på nytt fly kl. 21.03. Surt å tilbringe 6 ekstra timer på flyplassen + neste fly en halv time forsinket + flybussen vi hadde betalt for gikk ikke lenger - for sent. Selv med taxi hjemme først kl. 03. 3,5 timers søvn var en dårlig start på 12 timers arbeidsdag.

Takk, vikenfiber

Anmeldt 28. august 2019

Flyet var i rute og reisen gikk fint, hyggelig og ryddig betjening,
På ettermiddagen oppdaget jeg at kofferten var svært hardt håndtert, og at bærehåndtaket på toppen var revet av.
Jeg så det ikke på flyplassen, og rakk således ikke å melde skaden.
Kofferten er av den solide typen vanntett utstyrs koffert, og skal nesten tåle krig, men den tålte altså ikke den brutale behandlingen den fikk av godsbehandlerne.
De senere år har det blitt styggere og styggere behandling av reisegods på fly, har flyselskapene noen ønsker om å gjøre noe med fenomenet?

• Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Q8660WTjohns
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Unngå Norwegian!!! De har begynt å vege alt av håndbagasje på alle fly.
Alle som har mer en 10kg overvekt må betale 750kr
Jeg hadde 0,58kg for mye, fortsatt måtte jeg betale dette........

• Underholdning ombord
Takk, Sandragjes
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

En behagelig tur med et mannskap som absolutt var innstilt på å yte god service. Litt problematisk at et mannskap som var ikke-nordisk ( spansk ? ) skulle informere på et ok engelsk over en dårlig høyttaler i flyet og ii et altfor raskt tempo. Skjerpings !

Takk, Ivar B
Anmeldt 16. august 2019

Behagelig tur med Norwegian igjen. I rute begge veier til og fra Oslo-Kirkenes,Behagelig og hyggelig personell ombord.

• Innsjekking og ombordstigning
Takk, Helene R