“Ikke egnet på lange flyreieiser”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 3. september 2019

Litt for harde seter. Stort minus at de ikke hadde utlån av pledd/puter på turen hjem som skjedde på natten

• Underholdning ombord
Takk, Mammamor

Anmeldt 1. september 2019

Har hatt flere dårlige opplevelser med norwegian, men det værste av alt må jo vær kundeservicen. Vi var noen få minutter for seine til innsjekken. Appen var nede. Vi fikk ikke sjekket inn på forhånd. Vi prøvde å ringe inn til både flyplassen og kundeservicen men ble møtt av firkante mennesker som ikke heller så oss som brikker istedenfor mennesker. I sas tar de hvertfall hensyn til at noen ganger så kan man støte på uforutsette ting. Vi hadde ingen bagasje, og fikk beskjed om at vi ikke fikk sjekke inn fordi de var igang med boarding. Det var lite-ingen kø. Derfor hadde det ikke gått mer enn 2-3 minutt før vi var på gaten. Jeg forstår det må være noen forhåndsregler, men jeg har null forståelse for at det ikke går an å være litt greie iblandt når det kunne latt seg gjøre. Alt i alt, så er det godt vi har SAS der store deler av fokuset er rettet mot de reisende. De har ved flere tidligere anledninger hjulpet oss så lenge vi har tatt konkakt så snart et eventuelt problem oppsto.

Takk, Odapeder
Anmeldt 31. august 2019

Reiser vanligvis med Norwegian,synes det er rimelige bilettar og ok fly. reiser vanligvis 1 gong i året og reisa går nordover.

• Underholdning ombord
Takk, Venture393326
Anmeldt 31. august 2019

Har stort sett alltid vært fornøyd med Norwegian. Men skulle hjem fra Malaga med fly 15.15. Da vi skulle sjekke inn stod intet fly oppført. Da vi kom til skranken fikk vi beskjed om at flyet var kansellert! Vi hadde hverken fått mail eller sms om det. Vi var satt opp på nytt fly kl. 21.03. Surt å tilbringe 6 ekstra timer på flyplassen + neste fly en halv time forsinket + flybussen vi hadde betalt for gikk ikke lenger - for sent. Selv med taxi hjemme først kl. 03. 3,5 timers søvn var en dårlig start på 12 timers arbeidsdag.

Takk, vikenfiber
Anmeldt 28. august 2019

Flyet var i rute og reisen gikk fint, hyggelig og ryddig betjening,
På ettermiddagen oppdaget jeg at kofferten var svært hardt håndtert, og at bærehåndtaket på toppen var revet av.
Jeg så det ikke på flyplassen, og rakk således ikke å melde skaden.
Kofferten er av den solide typen vanntett utstyrs koffert, og skal nesten tåle krig, men den tålte altså ikke den brutale behandlingen den fikk av godsbehandlerne.
De senere år har det blitt styggere og styggere behandling av reisegods på fly, har flyselskapene noen ønsker om å gjøre noe med fenomenet?

Takk, Q8660WTjohns