“Et greit og rimelig selskap å fly med”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 5 uker siden

Jeg vet hva jeg får når jeg reiser med Norwegian. Ikke noe spesielt, men et greit selskap å reise med.

Takk, Thorebe

Anmeldt 5 uker siden

Nytt fly med god benplass og gode seter.
flyvertane var hyggelige og proffe.
Flyet gjekk i rute og returen var 20 min.kortare enn annonsert.

Takk, tlinden2017
Anmeldt 10. september 2019

Flyet afgik til tiden og ankom til tiden. Dreamlineren var behagelig med ok plads til ben og fin serice ombord

Reisedato: oktober 2018
Takk, ara786
Anmeldt 10. september 2019

Bra service, innsjekkingen gikk på skinner, selvbetjeningen er et bra tiltak og sparer tid, godt sete, fint fly.

Reisedato: juni 2019
Takk, jangol2015
Anmeldt 10. september 2019

Etter beskjed fra kaptein om en mulig 6 timers forsinkelse pga. problemer med Air France ble det heldigvis bare 2,5 timers forsinkelse.
Fortløpende god og mye informasjon fra kapteinen. Han beklaget også opptil flere ganger.
Kan ikke si det samme om de spanske flyvertinnene som valgte å sette seg og ta fram mobiltelefonen mesteparten av tiden. De kunne gått rundt og snakket med passasjerene som ble sittende veldig lenge å vente på avgang.

Takk, Rosendal21