“Ikke greit”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 11. september 2019

Skulle fly hjem fra Barcelona i sommer. Avgangstid var 14.50, etter utallige utsettelser og elendig informasjon tok flyet til slutt av kl 23.15. Uten at det en gang kom tilbud om matkuponger. Fikk tilslutt tak i en kundekonsulent på tlf som var flau og utilpass på vegne av Norwegian. Han var ikke nådig mot sine overordnede. Sa også at det ikke skulle bli noe problem med erstatning.
Fikk for kort tid siden beskjed om at det ikke var grunnlag for erstatning siden forsinkelsen skyldtes tekniske problemer!!
Norwegian er et flott selskap å reise med så lenge det ikke oppstår problemer, men skulle det skje noe er det helt elendig info og all kundeservice er komplett verdiløs!

Frustrert hilsen fra en forholdsvis god kunde.

Reisedato: juli 2019
Takk, Escape48172

Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Så ofte det lar seg gjøre bruker vi Norwegian frem og tilbake til Kreta. Selv om det av og til er forsinkelser fra Norge pga slott tider nede på Chania flyplassen vet vi att paradis venter på oss. Siden vi har hus på Kreta reiser vi med vanlig rutefly som er mye fredeligere en charter rutene deres. Som regel alltid hyggelig personal, en sjelden gang noen unntak , maten ombord varierer litt, kanskje middagene er begynt å bli litt små/kjedelige ellers fornøyd. Noen av setene skulle også gjerne blitt byttet ut ???? Har av og til lyst å klage men hva gjør nytten. Hva er greia med å selge tepper isteden for før hvor du kunne låne ett ?

Reisedato: juni 2019
Takk, Ankiapp
Anmeldt 10. september 2019

Jeg vet hva jeg får når jeg reiser med Norwegian. Ikke noe spesielt, men et greit selskap å reise med.

Reisedato: september 2019
Takk, Thorebe
Anmeldt 10. september 2019

Nytt fly med god benplass og gode seter.
flyvertane var hyggelige og proffe.
Flyet gjekk i rute og returen var 20 min.kortare enn annonsert.

Reisedato: september 2019
Takk, tlinden2017
Anmeldt 10. september 2019

Flyet afgik til tiden og ankom til tiden. Dreamlineren var behagelig med ok plads til ben og fin serice ombord

Reisedato: oktober 2018
Takk, ara786