“Skuffer gang på gang”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 16. november 2020

Jeg har alltid visst at man ikke engang kan forvente et minimum når man bestiller med Norwegian, men dette er for dårlig.

Nå har de endret flygningen min for tredje gang på en uke, og det kan jeg tilgi mtp. at de sliter med korona-situasjonen. Men nå har de altså endret Bergen-Tromsø-flyvningen som skal ta under to timer til en reise som inkluderer mellomlanding i Oslo og er på over åtte timer.

Da jeg trykket meg inn på "endre flyvning" fant jeg ut at dersom jeg ikke vil bruke over åtte timer på å komme meg fra Bergen til Tromsø, vil dette koste meg 1300,- ekstra.

Reisedato: november 2020
Takk, EmilyM4340

Anmeldt 24. september 2020

Jeg booket en billett med dette selskapet og kansellerte etter 40 minutter. Vilkårene dems sier det skal tilbakebetales i sin helhet. Jeg ble eier av noen tusen cashpoints jeg overhode ikke har bruk for. Jeg har ringt/sendt utallige klager med kun en kald skulder fra en dårlig engelskspråklig Oleksandra som svarer på de spørsmål som passer henne best. Her har ikke vårt annt en problemer og dårlige bortforklaringer. Til deres forsvar skal jo sies at det ikke er lett å tilbakebetale billetter når de ikke har penger og er så å si konkurs. STYR UNNA , D

Reisedato: september 2020
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Knut O
Anmeldt 27. mars 2020

elendelig kundeservice i koronakrisetiden. Man får ikke riktig informasjon når man først kommer til kundeservice. De vil at en venter til siste 48timer før reisen for at man får beskjed om flyet er kansellert eller ikke (gjelder påsken 2020). Hvorfor gjør Norwegian dette? Aldri mer Norwegian!

Reisedato: mars 2020
2  Takk, Rosogris
Anmeldt 25. mars 2020

Jeg studerer i Alta og planla en tur hjemm. Turen hjem kom midt i korona tiden, så flybiletten tilbake skulle jeg avbestille. Nettsiden var elendig, hver gang jeg prøvde å endre/avbestille ble jeg sendt til en ny side hvor jeg måtte loge meg inn på nytt, logga inn og det samme skjedde. Telefonlinjene var opptatt (det har jeg forståelse for) men chattbotten var elendig! ikke til noe hjelp i det hele tatt!!!

Reisedato: mars 2020
3  Takk, 94lcr
Anmeldt 23. mars 2020

Får høre av flyvertinne at vi gamliser over 60 ikke har noe å gjøre på fly
Vi er ikke syke pleiere og det er meget farligt å fly for gamliser
Jeg med mine 61 var blant di yngste og jeg trodde det var dette ruteflyene levde av å fly gamliser til sol og varme
Jaja di kan ha hele sardin boksen for meg
Håper dere får samme behandling om noen få år

Reisedato: februar 2020
    • Setekomfort