“Sjokkerende opplevelse og ekstremt dårlig kommunikasjon og kundeservice!!!”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 25. juli 2021

Sjokkerende opplevelse, ekstremt dårlig kommunikasjon og dårlig kundeservice!
Opplevde at jeg ble feilinformert mht tid for oppmøte med hund til flygning. Spør når jeg skal møte opp med hund, i ettertid ser at ansatt mulig ikke forsto spørsmålet og oppga tidspunkt til boarding!!! Når møter opp til oppgitt tid, får jeg beskjed at det er for sent, blir anklagd for å lyge, ansatt hevder å ikke huske for så å benekte informasjon han oppga under kommunikasjon! Norwegian la ansvaret på u t og hele turen gikk tapt og måtte kjøpe helt ny billett med hund tilsvarende ca 350 euro med annet flyselskap, IKKE med norwegian da de hevdet at det ikke var noe som helst de kunne gjøre!! Sjokkerende dårlig kundeservice, mest sjokkerende at ingen tok ansvar!!!! Enveisbillett Oslo-Riga totalt kom på nærmere 7000 kr med hund grunnet dårlig kommunikasjon og mulig språkproblemer hos norwegian?!?! Jeg flyr ikke Norwegian igjen etter dette etter mange mange år som fast kunde!!! Oppleves ikke profesjonelt i det hele tatt!!

Reisedato: juli 2021
1  Takk, 910krisztinal

Anmeldt 25. juni 2021

De har bedre fly en sas om man skal nevne noe positivt, utover det er det stort sett ingenting positivt med norwegian.

*De drar rasist kortet dersom du sier sannheten om at det kun er folk fra litauen som jobber der som ikke forstår norsk eller basic engelsk kunnskaper. Det dere påstår er løgn jeg er ingen rasist men dere må være passe drittsekker som kommer med slike uttalelser.

*De svindler kunder, har betalt 6000 hver vei for fly billetter som ikke kunne returneres etter Norge kom med såpass strenge tiltak at jeg ikke fikk reist. Nekter å gi meg bonus, rewards eller noe som helst. Dette skal jeg likevel betale for, noe jeg aldri fikk. TYVER!!!!!

*Reward Program er også svindel, har spart i dette over mange år og de sletter alle poeng og nekter å gi dette tilbake

*Kundeservice er frekke og har absolutt ingen respekt, legger på samtalen etter du har sittet i kø i 38 minutter fordi du finner det urimelig å vente så lenge i arbeidstid. Igjen forstår de ikke norsk selv om du trykker på at du ønsker norsk konsulent og engelsk skjønner de i alle fall ikke.

*GIR ANSATTE FEITE BONUSER OG DELER UT PENGER DE HAR FÅTT FRA Å SVINDLE SINE KUNDER BÅDE PÅ BILLETTER DU ALDRI HAR FÅTT OG I TILLEGG PÅ POENG DU HAR OPPSPART. MINNER LITT OM EN MAFIA ORGANISASJON.

FLYR JEG HER IGJEN SKAL DERE I SÅ FALL BETALE MEG OG IKKE OMVENDT.

Reisedato: juni 2021
1  Takk, mhF1142XN
Anmeldt 15. juni 2021

Supre flyvertinner og flyverter! Ble veldig godt tatt vare på, ettersom jeg har flyskrekk. Anbefales til alle!

Reisedato: juni 2021
Takk, 470jensp
Anmeldt 4. januar 2021

Har aldri hatt noe problem med norwegian, før det oppstod et problem med flygningen jeg hadde bestilt og måtte søke om tilbakebetaling. Tilbakebetalingen ble ikke godkjent, og jeg hadde tydeligvis kansellert bestillingen da jeg søkte om tilbakebetaling. Det var ikke noe de kunne gjøre. Svært dårlig kundeservice. Reiser aldri med norwegian igjen.

Reisedato: januar 2021
1  Takk, Vilde2000
Anmeldt 16. november 2020

Jeg har alltid visst at man ikke engang kan forvente et minimum når man bestiller med Norwegian, men dette er for dårlig.

Nå har de endret flygningen min for tredje gang på en uke, og det kan jeg tilgi mtp. at de sliter med korona-situasjonen. Men nå har de altså endret Bergen-Tromsø-flyvningen som skal ta under to timer til en reise som inkluderer mellomlanding i Oslo og er på over åtte timer.

Da jeg trykket meg inn på "endre flyvning" fant jeg ut at dersom jeg ikke vil bruke over åtte timer på å komme meg fra Bergen til Tromsø, vil dette koste meg 1300,- ekstra.

Reisedato: november 2020
Takk, EmilyM4340