“Simpelt TYVERI og tragisk kundeservice”
Anmeldelse av Norwegian

Anmeldt 25. august 2021

Siden Desember 2019 har jeg forsøkt å bestille en reise til mitt andre hjemland, Spania. Dette har takket være det tragiske selskapet "Norwegian" (som burde ha vært omdøpt til "English") ikke vært mulig.
Reisen jeg bestilte i 2019 ble kansellert av selskapet. Jeg ble nektet refusjon i form av penger, og ble påtvunget Cashpoints mot min vilje. Jeg ble deretter nektet å bruke disse Cashpointsene. I mellomtiden klarte jeg å bestille meg en billett på nytt, for å ta en rask tur mens det ikke var noen restriksjoner for å reise. To dager etter får jeg beskjed om at Spania har innført strenge restriksjoner. Forsikringen dekker ikke slike plutselige (tåpelige) bestemmelser, og jeg fikk ikke reist. Men gjett hva Norwegian gjorde? De krevde at jeg skulle betale! Først stjeler de flere tusen kroner fra meg, deretter krever de penger for en reise jeg ikke fikk lov til å gjennomføre. Dette er simpelt tyveri i dobbel forstand, og denne "kundeservicen" med roboter og folk som snakker dårlig engelsk og er frekke som flatlusa er ikke noe hjelp. Nettsiden ryker USA, og det er umulig å komme i kontakt med selskapet. Værre selskap har jeg neppe vært borti noensinne. Jeg har pendlet med Norwegian til jobb tidligere. Det er bare å glemme å kjøpe mat ombord, det er stressende å være ombord, og ofte skittent og tung luft fordi de ikke har råd til å ta seg tid til å rydde og vaske, setebeltet løsnet en gang ved takeoff, setet klappet nesten sammen og smalt bakover en gang, setene er løse og nedsittet, flyet kan være iskaldt eller kokvarmt, og det er et evig stress med mas om å kjøpe kjøpe kjøpe.
Mitt råd er å enten kjøre selv eller bruke et annet selskap fra et annet land.

Reisedato: februar 2021
1  Takk, Pia W

Anmeldt 6. august 2021

Søkte etter Norrwegian og eSky kom først - tanken var å booke fra Norwegian.no
Ønsket å legge til bagasje - men ikke mulig i løpet av over en uke.
Minimalt med service, vanskelig å se priser. Til slutt ble ikke henvendelser besvart.
Måtte betale flere 100% mer ved manuell innsjekking hos Norwegian
som de og eSky ikke hadde klart å levere
Føler seg liten som kunde.

1  Takk, OsloGH
Anmeldt 29. juli 2021

Total kræsj av en tur, Norwegian leverer bunnivå atter en gang. Mannen som skulle løse floken dunstet enten dårlig etterbarberingsvann eller morro fra dagen før.
Styr unna

1  Takk, Knut O
Anmeldt 25. juli 2021

Sjokkerende opplevelse, ekstremt dårlig kommunikasjon og dårlig kundeservice!
Opplevde at jeg ble feilinformert mht tid for oppmøte med hund til flygning. Spør når jeg skal møte opp med hund, i ettertid ser at ansatt mulig ikke forsto spørsmålet og oppga tidspunkt til boarding!!! Når møter opp til oppgitt tid, får jeg beskjed at det er for sent, blir anklagd for å lyge, ansatt hevder å ikke huske for så å benekte informasjon han oppga under kommunikasjon! Norwegian la ansvaret på u t og hele turen gikk tapt og måtte kjøpe helt ny billett med hund tilsvarende ca 350 euro med annet flyselskap, IKKE med norwegian da de hevdet at det ikke var noe som helst de kunne gjøre!! Sjokkerende dårlig kundeservice, mest sjokkerende at ingen tok ansvar!!!! Enveisbillett Oslo-Riga totalt kom på nærmere 7000 kr med hund grunnet dårlig kommunikasjon og mulig språkproblemer hos norwegian?!?! Jeg flyr ikke Norwegian igjen etter dette etter mange mange år som fast kunde!!! Oppleves ikke profesjonelt i det hele tatt!!

1  Takk, 910krisztinal
Anmeldt 25. juni 2021

De har bedre fly en sas om man skal nevne noe positivt, utover det er det stort sett ingenting positivt med norwegian.

*De drar rasist kortet dersom du sier sannheten om at det kun er folk fra litauen som jobber der som ikke forstår norsk eller basic engelsk kunnskaper. Det dere påstår er løgn jeg er ingen rasist men dere må være passe drittsekker som kommer med slike uttalelser.

*De svindler kunder, har betalt 6000 hver vei for fly billetter som ikke kunne returneres etter Norge kom med såpass strenge tiltak at jeg ikke fikk reist. Nekter å gi meg bonus, rewards eller noe som helst. Dette skal jeg likevel betale for, noe jeg aldri fikk. TYVER!!!!!

*Reward Program er også svindel, har spart i dette over mange år og de sletter alle poeng og nekter å gi dette tilbake

*Kundeservice er frekke og har absolutt ingen respekt, legger på samtalen etter du har sittet i kø i 38 minutter fordi du finner det urimelig å vente så lenge i arbeidstid. Igjen forstår de ikke norsk selv om du trykker på at du ønsker norsk konsulent og engelsk skjønner de i alle fall ikke.

*GIR ANSATTE FEITE BONUSER OG DELER UT PENGER DE HAR FÅTT FRA Å SVINDLE SINE KUNDER BÅDE PÅ BILLETTER DU ALDRI HAR FÅTT OG I TILLEGG PÅ POENG DU HAR OPPSPART. MINNER LITT OM EN MAFIA ORGANISASJON.

FLYR JEG HER IGJEN SKAL DERE I SÅ FALL BETALE MEG OG IKKE OMVENDT.

Reisedato: juni 2021
1  Takk, mhF1142XN