“Skjønner godt at dette er kåret til verdens beste business clas”
Anmeldelse av Qatar Airways

Anmeldt 19. januar 2018

Dro med Qatar airwais fra oslo luftahavn til doa så videre til Thailand dro fra Norge 19 desember og kom tilbake den 9 januar Qatar airwais er det beste jeg noen gang har flydd dette er et så bra selskap på business class ble tatt imot med åpene armer og ble fulk opp hele tiden helt hjem til Norge god mat hele tiden og god drikke meget profesjonele annsatte

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, servitr03

Anmeldt 10. januar 2018

Qatar på økonomiklasse er ikke noe bedre enn andre selskap. Deler av reisen gikk på Airbus, og her virket ikke hodetelefoner den ene veien, og fjernkontrollen den andre. Så halve reisen var uten underholdning.
Vi fikk utlevert meny med 3 valg på mat da reisen begynte, men vi satt langt bak og kun på 1 av 4 strekninger fikk vi et reelt valg. På de andre fikk vi bare ta det de hadde igjen.
Ellers var det i rute hele veien, og god hjelp å få i Doha ved flybytte. Vi hadde kort tid mellom fligthene, men det var mange å spørre om vegen.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, strheim
Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Oslo - kualalumpur
Mellom landing og flybytte i Doha. Beste flyselskap jeg har flydd med. På økonomi klasse får man på en 7 timers fight, servert mat to ganger. 3 retter å velge mellom til middag, samt et stort utvalg av drikkevarer, alt gratis. Maten var godt krydret og smakte utmerket. Beste flyet jeg har spist. Nok cabinpersonale ombord og kort ventetid. Skjerm på hvert sete med et stort utvalg av diverse underholdning, hodetelefoner følger med. Pute, teppe, ørepropper, ødemarken, sokker, tannbørst og tannkrem, lå på hvert sete. Cabinpersonale er smilende og vennlig og meget service innstilt. Jeg flyr gjerne med Quatar Airways igjen.

Takk, eva b
Anmeldt 3. januar 2018

Svært effektivt og pålitelig flyselskap. Effektiv boarding. Helt i rute. Svært god komfort ombord. Hyggelig service. Svært gode seter. God benplass. Godt filmutvalg. Svært behagelig reise.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Glimrende service, mat og seter.
Det er alltid topp å fly med Qatar Airways.
Dreamliner som flyr fra Oslo er meget behagelig.
Anbefales på det varmeste.

eneste som mangler er gratis internett på businessklasse.

Takk, Sverre C