“God reiseopplevelse.”
Anmeldelse av Qatar Airways

Anmeldt 18. november 2018

God flyopplevelse i flott flykabin. Hjelpsomt og hyggelig personale, nesten litt i overkant hjelpsomme.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, RHRaekken

Anmeldt 18. september 2018

Har reist flere ganger med dette selskapet tur-retur Oslo-Auckland.
Flyturen fra Oslo til Doha tar ca 6 timer. Qatar sin Lounge i Doha er bra, rolig og fint miljø.
Flyturen fra Doha til Auckland er lang, rundt 16 timer sørover og 17 timer tilbake til Doha. På grunn av det lange strekket velger vi å reise business, Qatar har så langt de beste prisene i denne klassen.
Service ombord på flyet er av høy klasse. Vi kan bestille mat og spise akkurat når det passer oss. Godt tilbud av filmer og underholdning. Når vi vil sove hjelper betjeningen med å gjøre om sete til en seng, ekstra madrass hører med her.

Reisedato: februar 2018
Takk, Stepz_01
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi fløy om natten. Det er slitsomt i seg selv. Men de var serviceinnstilt, effektive mm. God mat. Pledd og pute til alle.

2  Takk, liner111
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vår reise gikk fra Oslo til Nairobi, med mellomlanding i Doha.
Veldig god service underveis og punktlig i alle avganger.
Lite minus for maten, som bor oppgraderes noe på såpass lange turer.
Anbefaler gjerne selskapet til andre reisende.

2  Takk, Fredrik J
Anmeldt 29. juli 2018

dette er absolutt det flyselskapet med best Business class. setene var veldig bra med seng og alt du kunne trenge. Maten her var veldig bra med restaurant service ombord med ekte bestikk. fly opplevelsen var fantastisk med det beste service jeg har hatt og ikkje minst god mat. vi hadde en lang mellomlanding i Doha men med et så pass bra lounge der så var det greit. Jeg har lagt in en anmeldelse der som går litt mer in i dypt om plassen.
Dette var et fantastisk fly som jeg vill sette 5 stjerner på men der var en liten tin som jeg ikkje forstår. nå i 2018 så har ikkje et fly WIFI ombord? jeg måtte betale 20 dollar for ikkje mer en 20 mb av data som er latterlig, jeg klarte ikkje en gang å laste opp hele forsiden til VG før jeg hadde brukt opp datamengden. alt var helt utmerket med dette flyet helt til jeg ville koble opp dataen for å svare på noen eposter så vart det helt ødelagt. men for dere som ikkje trenger internet så er dette et utmerket fly.
jeg flyr med dem garantert igjen.

• Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning