“Good value for your money 🛩”
Anmeldelse av Qatar Airways

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Rask innsjekking. Fint med 30 kilo bagasje. God service ombord. Alle fly i rute. 3-3-3 setekonfigurasjon Oslo-Doha. God benplass og bra utvalg av filmer. Videre 3-4-3 setekonfigurasjon; litt trangere, men helt ok.På returen var utvalget på frokost utsolgt.
Anbefaler absolutt Qatar Airways!

Smooth check-in. All flights on time. Good service onboard. Plenty of films to choose from. A good choice !

Reisedato: november 2018
Takk, elinnybergf

Anmeldt 18. november 2018

God flyopplevelse i flott flykabin. Hjelpsomt og hyggelig personale, nesten litt i overkant hjelpsomme.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, RHRaekken
Anmeldt 18. september 2018

Har reist flere ganger med dette selskapet tur-retur Oslo-Auckland.
Flyturen fra Oslo til Doha tar ca 6 timer. Qatar sin Lounge i Doha er bra, rolig og fint miljø.
Flyturen fra Doha til Auckland er lang, rundt 16 timer sørover og 17 timer tilbake til Doha. På grunn av det lange strekket velger vi å reise business, Qatar har så langt de beste prisene i denne klassen.
Service ombord på flyet er av høy klasse. Vi kan bestille mat og spise akkurat når det passer oss. Godt tilbud av filmer og underholdning. Når vi vil sove hjelper betjeningen med å gjøre om sete til en seng, ekstra madrass hører med her.

Reisedato: februar 2018
Takk, Stepz_01
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi fløy om natten. Det er slitsomt i seg selv. Men de var serviceinnstilt, effektive mm. God mat. Pledd og pute til alle.

Reisedato: juli 2018
2  Takk, liner111
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vår reise gikk fra Oslo til Nairobi, med mellomlanding i Doha.
Veldig god service underveis og punktlig i alle avganger.
Lite minus for maten, som bor oppgraderes noe på såpass lange turer.
Anbefaler gjerne selskapet til andre reisende.

Reisedato: juli 2018
2  Takk, Fredrik J