“Helt greit, men ikke noe mer”
Anmeldelse av Ryanair

Anmeldt 15 august 2017

Fløy OSL-VNO i mars, og Ryanair har nok forbedret seg med tanke på at nordmenn er noe mer kresne enn utlendinger. Men, burde det ikke i 2017 være mulig å justere seteryggen? Helt greit med all reklamen osv for en flytur på to timer, kaffen var også bra. Flyr Ryanair hvis jeg må senere. Men foretrekker nok SAS/ Air Baltic.

Takk, Eivind J
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Ryanair
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 6 august 2017

Forrige gang jeg flydde med Ryanair var 10-15 år siden. Mye har skjedd siden da. Var ganske skeptisk. Men ting gikk fint. Klientellet var polakker som sikkert ikke var så vant til å fly. Det ble klappet og jublet ved landing og folk tok av sikkerhetsbelter og begynte ta ut baggasje fra hyllene nesten med en gang. Flyvertinnene måtte sette ned foten for å få folk på plassene sine.

Ryanair har tydligvis prøvd å renvaske drittsekkimaget sitt. Man kan sjekke inn med en app. Og ikke oppleve tøvete gebyr hvis man ikke møter opp med utprint av booking.

Takk, helt1
Anmeldt 5 august 2017

Har reist med selskapet 4 ganger, mellom Rygge - Alicante og Rygge og Venezia.
Bestilling er tungvint og langtekkelig. Vi betalte ekstra for å slippe kø, men det var bare for å komme bakerst i en ny kø. Seter kan knapt reguleres og er ikke egnet for reiser som tar mer en 30 min. I ettertid mottar man mengder med e-post. Usikker på om ansettelsesvilkår i Ryanair er til flysikkerhetens beste. Reiser man flere sammen , må man kjempe seg til å sitte sammen på flyet. bagasjeregler og millimeterkontrollen ved innsjekking gjør det hele til en enda værre opplevelse. Jeg betaler heller mer og reiser sjeldnere enn å bruke Ryanair igjen.

Takk, Hkon2n
Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Har hatt nok en hyggelig flytur med Ryanair. Utrolig hyggelig cabinpersonale! Min mann og jeg hadde fått sete ett stykke fra hverandre, ikke så lange flighten tenkte vi, men spør likevel om det er mulig og bytte. Og vips hadde vi dere bed siden av hverandre. Null problem, bare smil.
Fortsett sånn!!

Takk, Maj-Brit Bjaala... H
Anmeldt 29 juni 2017 via mobile enheter

Presise avganger, billig flytur. Synd de har sluttet på Rygge. Håper de ikke slutter i Sandefjord. Dumt at de kun har avganger 3 dager pr. uke

Takk, Norway1234