“Aldri mer Ryanair”
Anmeldelse av Ryanair

Anmeldt 11 oktober 2017 via mobile enheter

Har fløyet med Ryanair for siste gang. Aldri mer. Må betale ekstra for alt, og i tillegg fikk vi ikke med handbagasjen inn på flyet.

Takk, Eirik Y

Anmeldt 3 oktober 2017

Setene er harde, og de er utrolig strenge på dette med bagasje og boarding-time. Det finnes nesten ikke noe mer stressende enn å reise med ryanair, eneste som er litt positivt er prisen til tider fungerer.

Takk, Mathias A
Anmeldt 21 september 2017 via mobile enheter

Dette er første gang jeg har fløyet med Ryanair, og forhåpentligvis blir det den siste. Startet turen med å være nervøs for om man har gjort alt riktig i forkant av turen, da man blant annet må betale 500kr dersom man ikke har sjekket inn på appen på forhånd. Kom inn på flyet og satt meg ned et ukomfortabelt sete, med null beinplass og uten mulighet til å legge ned sete.

Da boardingen var gjennomført, ble vi sittende i flyet uten å få noe særlig med info i 1time. Ble store forsinkelser, så anbefaler å planlegge videre reise med en stor buffer.

Samme historien på vei tilbake, hvor flyet var over 50min forsinket, og forholdene like ille. Min bror som skulle videre til bergen mistet derfor sitt fly videre.

Betalte lite for reisen, men føler likevel jeg har betalt overpris for med tanke på produktet jeg fikk levert.

Takk, bendikhe
Anmeldt 4 september 2017

På tide at de bytter ut fly-flåten sin.
Mange fly begynner og se utslitte ut, og det merker man på setene som ikke har noen polstring igjen og man får vondt i baken.

Takk, Pål Ø
Anmeldt 30 august 2017

Punktlig, effektivt og serviceminded. Hadde problemer med innsjekk på data, fikk hjelp via chat over nett. Bestilte direkte på Ryanair sine sider, fikk da 20 kg bagasje, fast track og setenr inkludert rimligere enn når man må legge til utifra en "billig" søkemotor. Eneste negative er at man ikke kan legge ned setene, men så får man da ikke den foran i fanget heller.

Takk, Tone V