“Veldig gri g rask innsjekking for de som følger med og forholder seg til informasjonen en får.”
Anmeldelse av Ryanair

Anmeldt 6. desember 2017

Avgang og ankomst presis på minuttet. Rask og grei innsjekking for de som forholder seg til oppgitt informasjon.
God service av smilende og greie crew. Brukbart utvalg av mat og taxfreevarer om bord.

Takk, JBE_13

Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Flyet var i rute, de hadde det vi skulle ha på taxfree. Koffertene kom raskt levert. Reise fra Sandefjord Torp er en fornøyelse. Enkelt å ta tog og buss til og fra flyplassen

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Anne Gunn P
Anmeldt 16. november 2017

Når en opplever kaoset i flyet når passasjerene ikke klarer å finne plass til håndbagasjen, er det nesten utrolig et man klarer å holde tidsskjemaet. Men det gjør Ryanair - nesten hver eneste gang. Men det kunne kanskje være en ide å sette ned prisen på innsjekket bagasje? Hvis vi skulle ha sendt bagasjen, hadde det kostet mer enn billettene for to personer.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Takk, Gunnar Inge L
Anmeldt 8. november 2017

Alt er egentlig helt perfekt, hvis du bare gjør som du har fått klar beskjed om på forhånd. Sjekk inn når du skal, møt opp på flyplassen i tide, så går dette svært bra. Jeg syntes de nye setene er mye bedre enn de gamle myke og tildels slafsete setene som var før. Det beste er jo de fantastiske prisene de har på billettene. Jeg kommer garantert til å fly med Ryanair igjen.

• Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, hlaud
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Var skeptisk til Ryanair før reisen men jeg er glad jeg valgte Ryanair de var presise begge veiene og benplassen var veldig god hyggelig crew får 4 stjerner pga harde seter men ellers et veldig bra flyselskap

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Sølve N