“Til Spania”
Anmeldelse av Ryanair

Anmeldt 9. november 2018

Veldig greit å fly fra Oslo Torp. Grei innsjekking, bra servise om bord. Flyet var i rute. Reiser ofte med Ryanair.

Reisedato: november 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, annegunnp2016

Anmeldt 21. oktober 2018

Flere timer etter planlagt avgang kom det ved annonserte gate melding om forsinkelse. Det var ingen informasjon fra Ryanair om hvor mye flyet var forsinket og ingen informasjon om grunnen til forsinkelsen.

Reisedato: juni 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, joacimbuch
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ryanair har alltid gaten laaaangt unna alt. Det var langt å gå både på engelsk og svensk side. Flyene er møkkete og trange og man får ikke lagt ned setene. Vi vil nok heller betale litt mer og fly med noen andre neste gang

Reisedato: oktober 2018
Takk, absde
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Mye styr med mange e-poster om bagasje osv. Dårlige seter som det var vondt å sitte i. Dårlig plass til bena. Ingen bord eller nett å legge boka i.

Reisedato: mai 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 8. oktober 2018

Ryanair varslet oss på Mail om mulig streik via Mail. Vi sjekket hjemreisedagen og fant ut at det ikke rammet vårt fly. Innsjekking, servise om bord og flyet var i rute. Perfekt.

Reisedato: september 2018
Takk, annegunnp2016