“Behagelig å hyggelig :)”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reiste med dere (igjen) tur/retur Oslo :)
Dyktig besetning, flinke piloter og kjempeservice hele veien :)
Nye Loungen på Oslo Lufthavn er i særklasse! Kan vell ikke bli mye bedre en dette!
Hvorfor velge ett annet flyselskap, når man kan velge dere?

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Per Arne Z

Anmeldt 5 uker siden

Veldig uhøflige vertinner på hjemreisen, verre folk har jeg ikke vært borti når det gjelder flyreiser. Var rett og slett vemmelig og fra nå av så blir det bare Norwegian som er supert og fly med og ikke skangle kassene til SAS

• Mat og drikke
    • Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Jostein P
Anmeldt 5 november 2017 via mobile enheter

Hyggelig start på ferieturen til Spania. Profesjonelle folk som jobbet i kabinen på denne flyvningen. Ytet god service og smilende høflighet på den 4 timers flyturen. Synd bare at SAS nå har kuttet ut bruk av bilder i sin mat meny!

Takk, travphot
Anmeldt 26 oktober 2017

Satt langt fremme, på 2. Rad, og opplevdes svært bra.
Godt fornøyd alt i alt.
Maten på utreisen var ikke så god som den på hjemreisen. Fin flytur begge veier, men vil fremheve hjemreisen:
Vi landet på Flesland kun 5 minutter etter oppsatt tid, på tross av at vi var nesten en time forsinket på flyplassen i Spania. Forsinkelsen skyldtes problemer med innlasting av bagasjen og cateringen. Tok "strakaste vegen"

Takk, Oddny H
Anmeldt 25 oktober 2017

SAS har vært mitt førstevalg i tidligere tider, men med bedre sittekomfort og bedre benplass så benyttes kun SAS i enkelte tilfeller nå. med forsinkelse på maskinen med en til på innkommet fly, så ble det 2 timer forsinkelse innen vi lettet fra Malaga. Mange medpassasjerer fikk trøbbel ved ankomst til Gardermoen med viderebefordring.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, GeirAK