“Uhell på flyet - Super service”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 13. desember 2017

Èn av flyvertinnene var uheldig og mistet en kopp kaffe over meg. (Hadde tatt av meg blazeren). Hun var veldig lei seg for dette. Fikk umiddelbart vårservietter og hjelp til å rense min skjorte. Mottok 200 kroner i cash for vask/rens. Måtte allikevel kjøpe meg ny skjorte på Hugo Boss ved ankomst pga. viktig møte. Sendte mail og scannet inn faktura dagen etter - fikk svar i løpet av et par timer at ny skjorte betaler SAS for - bare oppgi kontonummer. Pengene på konto under 24 timer senere. Tipp Topp service fra SAS.

Takk, AtleSoloy

Anmeldt 11. desember 2017

En årlig reise til San Fransisco i Business Class - helt utrolig slik SAS har oppgradert klassen. Flymaten er et kapittel for seg selv - har aldri fått bedre og personalet er påpasselige og meget vennlige. Flyreisen blir helt anderledes enn med Lufthansa og United.

Takk, Egil G
Anmeldt 10. desember 2017

En behagelig flytur med god service. En lang og kjedelig flytur men vi fikk servering og mat,drikke hele veien

Takk, Lisbeth Høyning B
Anmeldt 7. desember 2017

Greit å reise med sas. Litt dårlig benplass og små bagasjeluker i taket. Men sånn er det hos alle her til lands.Litt dårlige høytalere ombord så det er vanskelig å høre hva kapteinen forteller. Men reisen gikk helt greit og servicen ombord er helt ok.

Takk, Moppetrollet
Anmeldt 7. desember 2017

Profesjonelle mannskap ombord .Flyvertene stråler tillit og omsorg.
De er raskt på pletten om du skulle trenge noe

Takk, Steinar K