“SAS , gir god flyreise.”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 24. november 2018

SAS foretrekkes Pga god service, punktlighet, og hyggelige imøtekommende ansatte. Selve flyet og flyseter er helt ordinære, men det fungerer. Reiste nord i oktober og satt på SAS pluss den ene veien og der serveres mange godsaker slik at du slipper sulte underveis. Og kaffen på SAS er meget god. Kan og anbefale deres eplesaft.
Reiste også alene med barnebarn i fjor og de ansatte var virkelig med på å gjøre turen til barna til en veldig morsom og god flyopplevelse. Så nå sier barna at SAS er best.

Reisedato: oktober 2018
Takk, jorilln

209213 av 10 231 anmeldelser

Anmeldt 22. november 2018

Vi var på plass ved gaten i god tid før boarding kl. 14.40, men ingenting skjedde og ingen informasjon ble gitt. Omsider ble det åpnet til boarding, men det ble full stopp før noen fikk gå ombord i flyet. Etter å ha stått i slusen i ca en halvtime, ble vi bedt om å gå tilbake til gaten, og årsaken ble oppgitt å være dårlig vær i Trondheim! Da det omsider kom informasjon over høyttaleranlegget, ble årsaken oppgitt å være mangel på crew. Nytt crew skulle være på plass om ca 1 time, mens ny avgangstid ble oppgitt til 18.30, dvs. enda en time senere. Imidlertid startet boarding ca 17.15, noe som medførte at enkelte passasjerer selvfølgelig ikke var tilstede. Dermed måtte vi stå en halv time ekstra for å vente på de siste. Flyet tok av ca 2t.45min forsinket, og dermed var det mange som mistet togforbindelser vider fra Værnes. Klønete håndtert av SAS!

Takk, sveinmare
Anmeldt 22. november 2018

Reiste fra Bodø til London for en lang weekend. Greit opplegg med ikke for langt tid å vente på overgangen på Gardermoen. hyggelig betjening om bord og greit med en kopp kaffe underveis.

1  Takk, 526jabo
Anmeldt 20. november 2018

Flyet kunne ikke ta av som følge av defekt dør. Det endte opp med 1,5 timers forsinkelse. Det høres ikke så mye ut, men med begrenset tid i London utgjør dette en hel del. På hjemreisen måtte vi stå i kø, og igjen 1 times forsinket avgang.

Hyggelig personale, helt ordinære flyseter. Kunne mye heller tenkt meg å sittet på flyplassen med mulighet for en kopp kaffe og noe å bite i enn å bare sitte på flyet når det er såpass forsinket.

Takk, frus2015
Anmeldt 17. november 2018

Alltid like hyggelig å reise med SAS. Hyggelig betjening, god service og stort sett alltid i rute uten komplikasjoner både innlands og utlands.

Takk, evenopdal