“Dette kan de gjøre bedre”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 31. januar 2019

Jeg har flydd mye med SAS opp gjennom årene, og opplever at kvaliteten blir dårligere og dårligere. Denne flighten var forsinket (30 minutter cirka). Setene blir trangere og trangere, og de gikk rett forbi meg 2 ganger uten å tilby kaffe.

• Underholdning ombord
1  Takk, Terje H

Anmeldt 26. januar 2019

Flyet ble forsinket pga at crewet var forsinket inn med et annet fly. Mange avganger ble forsinket/kansellert så vi ble ikke forundret. Vi skulle videre til Stavanger, og kom for sent til det flyet som var det siste den kvelden. Men vi fikk overnatting på hotell og fly hjem neste dag. Så det ordnet seg greit.

1  Takk, Berit Sola G
Anmeldt 22. januar 2019

Gode gamle SAS. Et selskap som er dalende i service og punktlighet. Innskjerping økonomisk på citron og søtningsstoff!!!! Hvor mange ører må de ikke spare på det? Hyggelig cabinpersonale og rimelig bra benplass.

Takk, Jens L
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Pga teknisk feil kansellerte Sas en av strekningene våre. Vi ble raskt ombooket, men ikke til første fly. Vi hadde Plussbilletter, men ble til tilbydd nedgradering til Go i stede for opp til Buissnes, og billetter der vi ikke fikk sitte sammen, selv pm vi hadde med barn

SAS ville ikke høre på argumenter, og fikk oss så mye forvent hjem at de måtte dekke 600 euro i stede for å gi oss ledige seter

1  Takk, knutp1
Anmeldt 15. januar 2019

I Costa Rica smiler man på fly plassen, i New York er de de sure, helt til man møter SAS personale bak skranken og på flyturen hjem. Vi kjøpe ekstra benplass og satt ved nødutgang. Smilende, gøyale folk som jobbet der. Du føler deg trygg med erfarne SAS. Maten var grei, servicen topp.

• Underholdning ombord
Takk, StardustStiggy