“Reise med connecting flights fra trondheim - Oslo - Paris”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 7. februar 2019

Jeg søkte opp reisen og så at det var 35min mellom landing og avreise med neste fly fra gardermoen. Jeg ringte inn en gang for å endre på dette (innen fristen for endring), men kundeservicen (som er helt udugelig) mente det var mer enn god nok tid. Flyet blir en time forsinket til Oslo. Dem tilbyr meg en ny reise som framfor å ha varighet på to timer hadde mellomlanding og varighet på 7 timer. I tillegg en ventetid på gardermoen på 2 timer til. Noen dager før selve reisen hadde jeg ringt inn for å spørre om det fortsatt var mulig å endre ettersom kjøpet ble gjort på deres anbefaling og jeg ville ha bedre tid, men da ville dem ha 800+ NOK for dette. HELT UDUGELIG FLYSELSKAP MED ENDA VERRE SERVICE.

Reisedato: februar 2019
    • Underholdning ombord
2  Takk, Danish1204

Anmeldt 31. januar 2019

Jeg har flydd mye med SAS opp gjennom årene, og opplever at kvaliteten blir dårligere og dårligere. Denne flighten var forsinket (30 minutter cirka). Setene blir trangere og trangere, og de gikk rett forbi meg 2 ganger uten å tilby kaffe.

• Underholdning ombord
1  Takk, Terje H
Anmeldt 26. januar 2019

Flyet ble forsinket pga at crewet var forsinket inn med et annet fly. Mange avganger ble forsinket/kansellert så vi ble ikke forundret. Vi skulle videre til Stavanger, og kom for sent til det flyet som var det siste den kvelden. Men vi fikk overnatting på hotell og fly hjem neste dag. Så det ordnet seg greit.

1  Takk, Berit Sola G
Anmeldt 22. januar 2019

Gode gamle SAS. Et selskap som er dalende i service og punktlighet. Innskjerping økonomisk på citron og søtningsstoff!!!! Hvor mange ører må de ikke spare på det? Hyggelig cabinpersonale og rimelig bra benplass.

Takk, Jens L
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Pga teknisk feil kansellerte Sas en av strekningene våre. Vi ble raskt ombooket, men ikke til første fly. Vi hadde Plussbilletter, men ble til tilbydd nedgradering til Go i stede for opp til Buissnes, og billetter der vi ikke fikk sitte sammen, selv pm vi hadde med barn

SAS ville ikke høre på argumenter, og fikk oss så mye forvent hjem at de måtte dekke 600 euro i stede for å gi oss ledige seter

1  Takk, knutp1