“BEDRE ENN SIST. MEN FORTSATT LANGT FRA GAMMEL STANDARD.”
Anmeldelse av SAS

Anmeldt 17. september 2021

Det direkteflyet jeg skulle ha ble kansellert. Det var som i gamle dager da alle utenlandsreiser gikk via København. I stedet måtte jeg opp midt på natten (kl. 0230) for å rekke flyet kl. 0600. I stedet for 2:15 til Keflavik ble det i alt reisetid på ca. 5:30. Etter hva jeg hører rundt omkring kanselleres jo nå om dagen et stort antall flygninger. Så man skal kanskje ikke klage.

Allikevel litt underlig at vi, som skulle til Keflavik, ble sendt sydover, til København for så å fly direkte derfra, fremfor å sende de som skulle fra København til Keflavik via Oslo og så fly direkte. Oslo er jo mer eller mindre på veien til Keflavik for de som reiser fra København, ihvertfall i riktig retning. Men det har kanskje noe med logistikken å gjøre.

Selve flyreisene gikk greit. Alt var i rute. Servicen var som den har vært på SAS også før koronaen dvs. intet spesielt hverken den ene eller andre veien. Maten var dog hakket bedre enn den var for et par år siden.

Det er veldig langt opp til gammelt service-nivå for SAS.

Reisedato: august 2021
1  Takk, GourmetPAF

Anmeldt 30. juli 2021

Det finnes ikke kundeservice til SAS. 1,5 time venting får ikke å få hjelp. Sendt videre til annen avdeling .Etter 1 time venting på nytt gav jeg opp. Har prøvd i flere dager å få kontakt med kundeservice men det lar seg ikke gjøre . Ikke alle ting kan gjøres på hjemmesiden til SAS så du er tvungen til å ringe "kundeservice", men hva hjelper det når du ikke får kontakt. Man kan risikere å miste både fly og penger uten at SAS tar hensyn til deg som kunde. Jeg vil anbefale alle som skal reise med fly tenke seg om flere ganger før de bestiller hos SAS.

Reisedato: juli 2021
    • Underholdning ombord
Takk, Sverre Kristian D
Anmeldt 27. juli 2021

Hvis du vil ha en fin reise, velg alt annet enn SAS. kundeservices, hadde ikke kalt det for service. Nettsiden holder heller ikke mål, bad gateway, får ikke endret noe som helst. Problem etter problem.

Reisedato: juli 2021
    • Underholdning ombord
Takk, tommenhansen
Anmeldt 3. juni 2021

Vi skulle hatt en avreise om morgenen - men covid-19 gjorde nok at dette ble endret på - slik at vi måtte dra på ettermiddagen. Denne gangen gjorde det ikke noe. Fikk endret på andre forhold.
Flyet var bra fullt. Maske må selvsagt benyttes på flyplass og ombord.
Ingen mat og drikke-servering ombord. Men innenlands lounge var åpnet - så det var mulig å få noe å spise og drikke før avgang.

Reisedato: mai 2021
1  Takk, Svein G
Anmeldt 26. september 2020

Jeg ble sugd gjennom toalett doen på denne turen, det var en veldig ufin opplevelse, dette er noe som aldri ville skjedd på Norwegian. Derfor rater jeg 1/10 stjern.

Reisedato: september 2020
Takk, Njaalpedersen