“Tur til cebu med singapore airlines”
Anmeldelse av Singapore Airlines

Anmeldt 30 august 2017

Var nok en gang på tur med singapore airlines airbus a380,go service og god mat ,frokosten sånn gjenomsnitt ,ellers veldig bra

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Roger R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30 august 2017 via mobile enheter

Selskapet har både eldre og nye fly, og med et nytt fly med nettilgang og lademulighet går 16 timer som en røyk. Det er god plass, stewardene er topp service- mindet og maten er bra til å være flymat

Takk, sylvi s
Anmeldt 30 august 2017

God service og behagelige seter hvor disse kunne legges helt ned. God plass til ben og til å kunne strekke seg ut. Veldig hyggelig betjening. Vi hadde bestilt noe mat på forhånd som bla. hummer. Det var den forhåndsbestilte maten som vi opplevde var best. Ellers var det en utrolig behagelig reise. Mange filmer å velge mellom. Flyet landet i Moskva hvor vi måtte ut av flyet. Dette ble vi ikke klar over før vi hadde bestilt flyturen. Dette kom ikke frem ved selve bestillingen. Vi var litt skeptiske til dette, men det var helt greit å få en stopp under veis. Litt masete med at vi måtte inn i sikkerhetssjekk på flyplassen i Moskva. Fornøyde med flyturen, servicen og opplegget.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Gro W
Anmeldt 27 juni 2017 via mobile enheter

Det var en flott opplevelse å fly med Singapore Airlines. For en fantastisk service. Fra vi kom ombord og helt frem var det vi som gjester som stod i fokus. Vi fikk utdelt meny med fler valg til måltidene. Maten var mye bedre enn forventet. Var det noe vi ønsket, fikk vi det. Gode seter, masse filmer å velge i, puter og tepper, gode sokker fikk vi også.

Takk, gotogate
Anmeldt 7 juni 2017 via mobile enheter

Vi var 2 brødre som skulle på fam besøk i Australia og valget falt på Singapore Air. Blide,hjelpsomme,god mat,punktlig og til god pris. Forholdsvis god benplass (1,90) , veldig behagelig cabinpersonale. Anbefaler dette på lengre flyreiser

Takk, mcturist