“Flyreise med Singapore airline”
Anmeldelse av Singapore Airlines

Anmeldt 6. desember 2017

Hadde en flott opplevelse da vi gikk ombord. Følte at de ventet Akuratt på meg da vi ankom flyet. Døren inn til pilotene sto åpne å vi kunne se inn der. Veldig bra info under turen som tok ca 8 t . Det gikk alt for fort. Utrolig opplevelse å fly over Afghanistan å se ned på noe hvitt sikkert hus og der oppe satt vi trygt. Veldig bra service ombord ang. Mat og drikke og oppmerksomhet fra kabinansatte. Landet i Singapore å da vi kom ut var det som om sort fløyet svøpt seg rundt deg. En natt der så gikk turen videre til Australia.

1  Takk, 631agf

Anmeldt 6. desember 2017

God service. Utmerket soveplass. Uthvilt etter en 12 timers reise. God mat og utmerket service. Anbefaler dette flyselskapet.

Takk, Jan O
Anmeldt 6. desember 2017

Singapore Airlins har en utmerket service og hyggelige flyverter.Flysetene er behaglige,men kanskje noe trang benplass for lange mennesker.Piloten orienterte oss underveis om vær,reiserute osv.Veldig fornøyde med flyreisen.

Takk, ingejo2015
Anmeldt 5. desember 2017

Flyet var bra kvalitet og god plass i setet. Jyggelige flyvertinner og god service. Bra mat og godt utvalg i filmer. Litt svak på utvalget av snacks.

Takk, Rolf R
Anmeldt 30. oktober 2017

Langt over gjennomsnittet. Vi hadde nyere fly. Megget hyggelige og imøtekommende betjening. Men, å sitte i 12 timer er lenge selv om underholdningstilbudet var strålende.

1  Takk, Trond W