“Den beste flyopplevelsen jeg har hatt.”
Anmeldelse av Singapore Airlines

Anmeldt 18. november 2018

Topp fly og hyggelig og hjelpsom betjening. Ikke mye servering en rekker på en times flytur, men jamme klarte de å få til det også.

Reisedato: november 2018
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, RHRaekken

1923 av 25 832 anmeldelser

Anmeldt 12. juli 2018

Har reist flere ganger fra København til Singapore og retur med Singapore Airline. Da på økonomiklasse, men i år på businessklasse. Alltid topp service og tur, men enda bedre i år. Fra du gikk ombord og til du forlot flyet var det bare smil og glede. Utsøkt matservering, utsøkte drikker, god underholdning og gode senger. Er vel 190 cm høy og strakk meg veldig godt ut. Og et fantastisk smilende og hjelpsomt crew. Ble kontaktet via etternavn.
Vi reiste fra Bergen via København til Singapore og videre til Phuket. På returen fikk vi også bestilt oss Book the Cook. Nydelig mat.
Turen på business ga så mye mersmak at vi allerede har bestilt ny tur, i samme ster, til neste år. Singapore airline anbefales på det varmeste

Reisedato: februar 2018
Takk, Magne H
Anmeldt 11. mai 2018

Flyturene med Singapore Airlines var en fin opplevelse. God underholdning i skjermene. Hyppig servering av mat og drikke. Bra service!

Reisedato: april 2018
    • Underholdning ombord
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, christofferaa
Anmeldt 14. april 2018

Alt var bra. Vi ble tatt hånd om fra første sekund. Godt med mat og drikke. Det var rett og slett en komfortabel reise. Kommer gjerne igjen.

Reisedato: mars 2018
Takk, tefor2018
Anmeldt 10. mars 2018

Reiste i februar med singapore airlines i frå københavn til songapore i premier økonomi og retur i business class .Hvar okey og reise l premier økonomi ,go service og drikke bra seter,men det vart en heilt annen opplevelse på returen i business class ,store seter som vart lagt ned til seng go mat og service ,heilt topp

Reisedato: februar 2018
Takk, Roger R