“tttertete”

eotrojij,lkùektogrokgorrttrter

Reisedato: juli 2020
Takk, Pokémon t

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flyet , skittent , blod , hår rester og søppel i setelomme og stormester på do og seter etter forrige passasjerer , og lite behjelpelige betjeninger når man så i fra.

Reisedato: august 2020
1  Takk, AwJ1980Norway
Anmeldt 18. august 2019

Reisen, fra Oslo til Zurich, fortsetter til Bangkok med Swiss International. Allerede en veldig fornøyed økonomi klasse passasjer fikk en meget positiv overraskelse- min økonomiklasse setet ble endret til forretningsklasse- følte meg meget lykkelig. Og service ombord gjørde reisen meget behaglig.

Reisedato: august 2019
1  Takk, gladmann
Anmeldt 17. august 2019

Flott service, både innsjkkin (vennlig personnel med positive holdning tilfredsstiller passasjerens krav), og ombord (hyggelig kabin personaler med god service instinkt, fikk servert beste kisj med flott hvit in; hva kan man ønske mer når man flyr økonomiklasse, med beste flysetter).

Reisedato: august 2019
1  Takk, gladmann
Anmeldt 6. juli 2019

Ny hyggelig opplevelse. Stor punktlighet, topp service og meget hyggelig personell, noe som gjør at vi ikke har noe problem med den beste anbefaling.

Reisedato: juli 2019
Takk, tgrunnfo