“Ferie”
Anmeldelse av TAP Portugal

Anmeldt 31 august 2017 via mobile enheter

Lang flytur, men får mat og drikk på flyet. Er skjermer i seteryggene foran deg, men masse filmer for både voksne og barn.

Takk, britthvikas
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30 august 2017

Fløy for første gang med TAP. Der fikk vi varm mat og drikke. Måtte ikke kjøpe noe. Det var overraskende. Behagelige seter og god plass til bena. Hyggelig flyvertinner. Men de kunne godt ha gått gjennom flyet med trillevognen sin mer enn en gang på en 4 timers flytur. Og flyet var ca 1 time forsinket fra Oslo.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Brussels188644
Anmeldt 8 august 2017

Vi flydde med TAP Portugal fra Oslo til Faro, via mellomlanding i Lisboa, da vi ville prøve ut denne ruten i stedet for direkte med Norwegian selskapet. Først og fremst så sparte vi 10 000 kroner, i favør av TAP, pluss at vi fikk varm lunsj servert begge veger! Selv om flyet var forsinket fra Oslo med 30 minutter, og at vi derfor ikke fikk bagasjen før dagen etterpå, angret vi ikke på valg av flyselskap! Bagasjen ble som sagt levert på døren i vår ferieleilighet dagen etter, uten problem! Vi forstår at man ikke greier å bytte bagasje fra et fly til det neste på 20 minutter...! Hadde alt vært i rute, ville det gått som smurt, det gjorde det på hjemveg i alle fall! Hyggelig betjening hos TAP og rene fly, og ikke minst god benplass! Tar gjerne TAP til Portugal en annen gang også!

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Morten M
Anmeldt 17 juli 2017 via mobile enheter

Jeg har reist med dette selskapet store deler av mitt liv. Dette selskapet var en gang i tiden et av de mest familievennlige flyselskapene i europa og tidligere koloniland. Dessverre ser jeg at selskapet har tapt seg betraktelig i årenes løp. Mindre benplass, mindre service innstilte folk (både på land og i luften), meget skitne toaletter og dårligere smaks kvalitet på maten ombord. Deres hjemmesider er også meget rotete. Prisene med TAP har også steget betraktelig sammenlignet med andre flyselskaper. Billettprisene kommer nok til å veie mer enn lojaliteten ovenfor flyselskapet fra nå av. Her er det mye å ta tak i.

Takk, PrincessOUS
Anmeldt 22 mai 2017

Det eneste positive med denne fly opplevelsen er at TAP har relativt nye fly. Cabinpersonalet har dessverre dårlige engelskkunnskaper. Ingen seter etter rad 15 kan reguleres, er man under 170 cm høy kan det gå noenlunde greit fra Lisboa til Gardermoen men for oss som er litt høyere var det utrolig trangt og lite bekvemt, passer sikkert for Portugisere under 170 cm men ikke for Ola nordmann - så unngå dette flyselskapet om du ønsker å sitte bekvemt

Takk, splaugen