“En opplevelse”
Anmeldelse av Thai Airways

Anmeldt 22. januar 2019

En svært behagelig flytur til tross for mange timer i luften. Personalet gjør sitt ypperste for at vi reisende skal ha det komfortabelt. Med få ord: En opplevelse.

Reisedato: januar 2019
Takk, Jens L

Anmeldt 6. januar 2019

Det er noe spesielt med å fly business klasse. God service og god plass. Konfigurasjonen 1+2+1 gir godt med plass. Trekker allikevel litt ned på grunn av kjedelig meny.

Reisedato: januar 2019
1  Takk, Ole-Fredrik E
Anmeldt 25. desember 2018

god service fra flyplas til ankomst destinasjon Arlanda og derfra videre med sas til bergen.sete og kabin på business class er bare fantastisk.personale og Bekvemmeligheten på denne flyturen var råflott og kan anbefales på det sterkeste.Hva jeg likte best er vanskelig å svare på for alt var perfekt.skal jeg svare på hva jeg likte dårligst så må må det være lengden på flyturen,men det er jo vanskelig å gjøre noe med...sov forresten bruk bart på denne nattflyvningen også.

Reisedato: august 2018
Takk, alfgunnarfoldnes
Anmeldt 21. desember 2018

Veldig fornøyd med selskapet, fikk både mat og drikke uten å måtte betale ekstra for det.
man for også teppe og en pute på flyet.

Reisedato: november 2018
Takk, SivG52
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

God service av meget dyktige flyvertinner som beveget seg raskt og lydløs. Maten var utsøkt og vakker servert. Etter maten var tilbød flere ganger drinker og hele atmosfære på fly var behagelig og vennlig. Belysning var dempet og det var gidtbå sove i de komfortable stoler i flere timer. En time før landing var servert god frokost. Hele flyturen fikk ganske raskt og vi følte oss uthvilt

Reisedato: januar 2018
Takk, _I3566NX