“Flott tur”
Anmeldelse av Turkish Airlines

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Flytur fra Oslo til Jakarta med Turkish Airlines på businessklasse var en flott opplevelse og vel verdt pengene! Så greit å få sove godt på nattflyvning, og godt påfyll med mat og alle bekvemmeligheter!

Reisedato: november 2018
1  Takk, torvilds

Anmeldt 13. oktober 2018

Reisen ned til Kathmandu gikk helt greit og det var vel ikke noe å si på servicen. Verre var det på tur hjem - flyet kom forsinket ned til Kathmandu og vi ble sittende i flyet i nesten 2 timer før det tok av igjen. Måtte be flere ganger om servering før de satte i gang. Ved mellomlanding i Istanbul var flyet til Norge allerede gått - måtte krangle med bakkemannskaper på Transfer før de aksepterte å sette oss på fly via Wien til Oslo. Bagasjen kom ikke før 3 dager etter vi var kommet hjem......

Reisedato: oktober 2018
Takk, 671frankg
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Super flytur til og med for meg som ikke liker å fly! Meget hyggelig besetning, serverte forfriskninger og mat som inngikk i billetten. Raskt ute med bagasjen.

Reisedato: august 2018
Takk, marita612014
Anmeldt 19. september 2018

Litt mindre fly på returen fra Istanbul/Oslo. Ikke så god komfort som på turen til Tyrkia. Maten var deilig og betjeningen var veldig hyggelige. God service ombord. Kommer absolutt til å reise med dette selskapet igjen.

Reisedato: september 2018
Takk, Astrid B
Anmeldt 19. september 2018

Hjemreisen var med et mindre fly, og der var det ikke så god plass til litt lange bein. Flyet var fullt, så maten tok litt tid å servere, og dermed ble det litt hektisk. Ikke samme roen som på nedturen. Hyggelig betjening og god service.

Reisedato: september 2018
Takk, Astrid B